بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۶
شهریور ۹۳

چندروزیست فقط نگاه میکنم،فکرهم می کنم!!!

گاهی که می برم یادلتنگم(دلتنگ کسی که نمیدانم کیست وکجاست)فقط

سکوت است ونگاه من!

وتحلیل من....

این حالتم رادوست دارم............

بعضی وقتهااحساس می کنم عاشقم،اماعاشق چه چیزی یاچه کسی نمی دانم.

باعشقم حرف میزنم ،سرش دادمی کشم حتی برایش لوس بازی هم درمی آورم!

اماعشقم پرازخلأاست!!!

شایدحرف بدی باشداما گاهی "خدا"هم جوابگوی وجودم نیست....

میترسم ازروزی که این عشق پرازخلأکاردستم دهد!

همیشه دوست داشته ام حرفهایم را،افکارم را،خیالم را...روی کاغذزنده کنم

امامیترسیدم شایدبه افکارم بربخوردکه چرامنظورشان راخوب نرساندم!!!

اماحالامیخواهم بنویسم حتی بهم ریخته وپریشان....

اصلاکسی هم متوجه نوشته هایم نشود!

اصلاحرفهای من راکه همه نمی فهمند!

آخرمی دانی ،من عاشقم!عاشق هم مجنون است ...

ازمجنون نبایدانتظارحرفهای فهمیدنی داشت!

میدانی الان انگشتانم ،کاغذم،قلمم،حتی کیبوردم دارندذوق مرگ می شوند!!!!!

بالاخره بعدازقهری طولانی ،دست دوستی به سویشان درازکردم...

نوشتن هم برای خودش عالمی دارد....شایدزودباشدزدن این حرف اما

حالادرک می کنم کسی راکه روزی نوشتن تنهاتسکین دردهایش بود...


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۶
کمی بودن ...

نظرات  (۱۳)

۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۱۳ عرفان شهائیان
دوست داری برای وبلاگت اپلیکیشن موبایل بسازی.
برای بلاگی ها قیمت پایه 5 هزار تومان
برو به این آدرس تا دیر نشده :

http://downloadane.tk/page/ساخت-اپلیکیشن-موبایل

۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۲۷ مرجان شاکری
سلوم.خوبین؟بدووووووو که آپم.
فقط بدو که منتظرتم بازدید وبم کمه
بخدا اگه نیومدی دیگه باهات قهرم.
فقط خدا و دیگر هیچ
سلام
 دعوتید به

معرفی کتاب:


http://heyateketab.blog.ir/post/119
چقدر شبیه منی!!!!!
من خیلی وقتا هرچیزی که ناراحتم میکنه یا تو شرایط یا محیطی هستم که دوستش ندارم  یا وقتایی که حس میکنم هیچ کس حرفم رو نمیفهمه شروع به نوشتن می کنم یه دفتر دارم که ب هرچی ناراحتم میکنه رو برای خدا مینویسم و درد ودل می کنم خیلی حس خوبی بعدش به آدم دست میده و سبک میشه حتی اگه اون شرایط تغییر نکنه ولی همین نوشتن و حرف زدن با خدا آرومم میکنه ...
بعدا وقتی میام میخونم میبینم خیلی هاشون بدون اینکه متوجه بشم حل شدن و خیلی چیزا ارزش نداشتن و خیلی نگرانی هام بی مورد بوده!
پیشنهاد میکنم یه دفتر بذار برای خودت و خدا ...
پاسخ:
نوشتن خیلی برام سخته ولی سعی خودمومی کنم!
منم هوایی ام...

همیشه دوست داشته ام حرفهایم را،افکارم را،خیالم را...روی کاغذزنده کنم

امامیترسیدم شایدبه افکارم بربخوردکه چرامنظورشان راخوب نرساندم!!!

سلام از این قسمتش خیلی خوشم اومد

اما مرحم همه ی درد ها خداست 

پاسخ:
بله اونکه 100درصدولی ....
من دلنوشته هام رو که ارزش داشته باشن یه جا جمع میکنم.. تا بعدا ببینم چقدر نسبت به اونا تغییر کردم.. چقدرشون رو قبول دارم چه قدر رو نه.. کار خوبیه..نوشتن.. اما وقتی میخواد دیگران هم ببیننش باید با احتیاط بیشتری نوشته بشه..
پاسخ:
آره ازهمین میترسم!
گاهی عمر تلف میشود به پای یک احساس
گاهی احساس تلف میشود به پای عمر…
و چه عذابی می کشد کسی که
هم عمرش تلف میشود
هم احساسش…
پاسخ:
واقعا.................
سلام بنویس حالا اگه تو وبلاگت ننوشتی تو کاغذ بنویس اینجوری حس خوبی بهت دست میده میدونی من قبلا تو وبلاگم مینوشتم خب ادمها یه ساعتی از زندگیش کم میاره یا دلش تنگه.اما دیدم احساسم بدتر میشه وقتی یکی نظر میزاره یاذم میاد بعدم دوستام فکر میکردن افسردگی گرفتم اما اینجور نبود ادمه دیگه یه موقع دلش میگیره وگرنه کل روز خوب بودم حالا هم بهت همین پیشنهاد میکنم
منم بعضی وقتها با یکی حرف میزنم دعواش میکنم جیغ جیغ میکنم باورت میشه فکر میکردم دیونه شدم)))))) 
پاسخ:
سلام

.............
خیلی خوبه که می نویسی.بعضی وقتا موقع نوشتن باید گریه هم کرد و یا حتی خندید.منم خیلی وقته ننوشتم.امیدوارم این نوشته ی شما تلنگری باشه واسه نوشتن خودم.آخه یه مدته خودمو افکارمو بیخودی درگیر نوشتن یه رمان کردم که هنوز خط اولشم ننوشتم.باید از باغش فعلاً بیام بیرون.همین دستنوشته های کوچولو بعضی وقتا آدمو تسلی میده.نوشتت قشنگو سادست.ممنون
راستی.در پاسخ به نظرات برخی از دوستان عزیز پیشنهادی دارم:دوستان خوب مشترک.فکر نکنید که اونقدر باید صبر کنید که مثلاً یه روزی یه چیزی بنویسید که مث توپ بتروکونه.نه.شما شروع کنید و 10 تا مطلب بنویسید.8 تاشم به درد نخورد اشکال نداره.فقط بنویسید.این تمرینیه واسه بهتر نوشتن.از دیگران و برداشتاشون نترسید.اینجا حریم شخصی شماست و مختارید که هر جور میخوایید حرف بزنید و درد دل کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">