بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۶
شهریور ۹۳

سلام....



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۶
کمی بودن ...

نظرات  (۱۱)

از کی ؟ از خدا ؟ از امام رضا؟ از ...
پاسخ:
ازامام رضا....
زیارت قبول
پاسخ:
ممنون ب یادتون بودم
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۱۴ سجاد آقاملائى
سلام خوش آمدید
پاسخ:
سلام..ممنون
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۲۶ امیرحسین نوریان
خسته نباشید
اجرکم عندالله
به روز است وبلاگ حقیرمان
خوش اومدی
زیارتت قبول باشه
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۵۲ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
سلام
منم برگشتم!
این فایل صوتی چیه؟
پاسخ:
سلام  زیارت قبول

اهنگ حامدزمانی وهلالی مگه بازنمی کنه؟
خوش آمدید.خوشا به سعادتتون.زیارت قبول.به به.چه ترانه ی هوایی ای...
سلامخوبی وای خوشبحالت من که انقدر دلتنگحرمش هستم که نگو.زیارت قبول دعامون کردی عزیزم
پاسخ:
سلام بله به یادهمه بودم
سلام 
زیارت قبول 
دلمون تنگ شده بود :)
ان شاالله همیشه به زیارت بری...
پاسخ:
سلام منم دلتگتون بودم


سلام زیارتت قبول دوست گلم به یاد ما که بودی ان شاءالله  :)
پاسخ:
سلام ممنونم

بله مگه میشه یادتون نباشم....
زیارت قبول
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">