بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۸
شهریور ۹۳

تعن

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۸
کمی بودن ...

نظرات  (۱۵)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
پاسخ:
سلام...ممنون....
O_o
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۰۲ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
سلام
خیلی اینا رو دوست دارم..

هنوزم اگه سریالش شروع بشه مثل بچه ها مشتاق تماشا هستم:)
ممنون...
شده حکایت پسرای الان ک 15 سالگی زن میگیرن
راستی قالب جدید مبارک خواهر
خیلی خوشگله

پاسخ:
مچکرم...
 :) :) :)
بنده خدا خانم آینده کلاه قرمزی :)))))

آره والا.. اللهم ارزقنا...

راستی قالب جدید بسیار زیباست.. از قبلیا قشنگ تره.. مبارک باشه

بله 

یاعلی
کنایه به بعضی از مردای ایران داره :)

قالب جدید مبارک باشه عزیزم

۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۲۳ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
این نشون نشون میده ک وقت زن گرفتنش نشده خخخخ
جالب بود
۱۹ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۵۱ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
 یه تبریکم یادم رفت بگم بابات قالبت
از قبلی خیلی بهتره!
ای وای چه باحال من عاشق بعبعی.هستم کلاه قرمزی بچگی دوست میداشتم
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۵۰ از تبار باران
قالب نو مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">