بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۸
شهریور ۹۳

"حوا"


که باشی،بعضی هاهوابرشان میداردکه


"آدمند"!


اتن

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۸
کمی بودن ...

نظرات  (۷)

یادمان باشداگرحال خوشی پیداشد
جزبرای فرج یاردعایی نکنیم
۱۹ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۵۰ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
!!!!!!!!
جمله ی عجیبی بود!
احسن
هی وای :(
...و من
شرم میکنم
از خلایق
اگر مرا
درحال ارتکاب
معصیت ببینند،
غافل از آنکه
در هر جا
میبینی مرا
یا ابن الحسن
عکس با مناسبتی برای این مطلب گذاشتید.ممنون.
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۴۷ محبت سرمایه زندگیست
مرسی عالی بود
پاسخ:
خواهش میکنم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">