بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۸
شهریور ۹۳

فرداعازم مشهدالرضاهستم ....به یادهمه هستم وبراتون دعامی کنم


حلال کنید..اگه برنگشتم ینی پیش خدام!!!!!


مواظب خودتون باشید...


hop



موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۸
کمی بودن ...

نظرات  (۲۱)

سلام عزیزم
خوش به سعادتت
نائب الزیاره‌ی منم باش
دعا یادت نره...
۱۹ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۵۰ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
من برای شما دعا میکنم شما ام برای من دعا کنید ! معامله دوسر سود ! خخ
نه می بینی اول ما رفتیم اونم تنها بعد کل فک و فامیل رفتن بعد نوبت شده بلاگی ها هم می روند یعنی پا قدم ما این قدر خوب بوده!:)))

التماس دعای مخصوص
التماس د عا
سخت محتاج دعاتونم.. فراموش نشه.. السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
قبول باشه
منم دعا کن آبجی
مرسی

 سلام

 خوش به حالت :(  خییییلی التماس دعا

زیارت قبول....
سلام آپم تشریف بیارید
وب متفاوت و خیلی خوبی دارین من زیاد به وبلاگتون سر میزنم مطالبتون جالبه
التماس دعا:)
امیدوارم برین و ساالم برگردین:)
*بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



ســــلام عـــــــــلیکم



خداوند ﺑﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺩﺍﺩ ﮔﻨﺪﻡ ﻧﺨﻮﺭ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺭﺩ ﺍﻭﻟﯿﻦسیلی-ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺍﻭ برهنه ﺷﺪﻥ ﺑﺪﻧﺶ ﺑﻮﺩ . ﺍﯾﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽﺩﻫﺪ ﮐﻪ ﺭﻫﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﻟﺒﺎﺱ سیلی-خدا ﺍﺳﺖ ﻧﻪ تمدن . . . حجت السلام ومسلمین قرائتی




با مطــــــلـــــب((( نسیم خوبی ها در ایران)))) به روزم




قلمتان پایداروهمیشه مُستَدام باشید





یا علی

بسیار عالی.
سلام ما رو به آقا برسونید.
خوشبحالت من سه روز پیش برگشتم چقدر دلم هوای مشهد کرد خوش به سعادتتون دعامون کنید
دلم تنگید نمیاااااااااااااااااااااااااااای
خوش میگذره دیگه
خوش ب حالت
زیارت قبول
التماس دعا
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۴۹ از تبار باران
خوشا به سعادتت
سلام
با مطلب "ورود امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف ممنوع" به روزم

سلام ان شاءالله زیارتت قبول باشه دوستم
ان شا ءالله به سلامتی بری و برگردی
سلام.خوشا به سعادتتون.زیارت قبول.کجا بهتر از خاک پاک خراسان
وقتی به مشهد تو رسیدم نسیم گفت:         

 پرونده ی سیاه گناهان عوض شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">