بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۶
شهریور ۹۳

کتاب رابازمی کنم.

چشمم رامیان سطرهامی گردانم وانبوه واژه هادرسرم رژه می روند.

ناگهان واژه ای راپیدامی کنم که انگارباهمه متفاوت است.

خوب نگاه می کنم...اشتباه شده؛یک اشتباه حروف نگاری.

گم شدن راکم شدن نوشته اند.

ًًٌٌٍ

اول،خنده ام می گیرداماخوب که نگاه می کنم،می فهمم که درست 

نوشته اند.

گم شدن ،یعنی کم شدن کسی ازصف آنان که دیده می شوند.

وقتی گم می شوی،همیشه می دانی درراه کجابوده ای امایادت 

نمی آیدازکجاآمده ای.به راست وچپت نگاه می کنی وناگهان،

ناامیدازهمه کس وهمه جا،زانومی زنی.

آدمهایی رادیده ام که گم شده انداماخودشان نفهمیده اند.

آدمهای گم شده ای که هنوزنفهمیده اندگم شده اند،اصرارمی کنندکه

 گم نشده اند!

گاهی آدمهادرمیان جنس های مغازه،دسته های اسکناس،

نقشه هایساختمان های دردست ساخت...یاشماره های

تلفن زیردستان شان گم می شوند.

....امامن دوست دارم درحرم امام رضاگم بشوم.

خوب نگاه کن!...

من همانم که مدام اصرارمی کند"گم نشده است"!

من،اصرارمی کنم اما"تو"باورنکن!

طوری که زیادشرمنده ات نشوم،مراازمیان "خودم" پیداکن!


سیدمحمدسادات اخوی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۶
کمی بودن ...

نظرات  (۱۲)

+

موفق باشید
ممنون 
۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۰۳ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
+++++
آفرین
+++
سلام
ممنونم عیده شما هم مبارک باشه

چه زیبا...

شروع و پایان خوبی بود!

عیدتون مبارک
پاسخ:
مچکر....
سلام
موفق باشید
عید مبارک
ܓ
پاسخ:
سلام برشماهم....
عالی بود:)
میلاد آقا امام رضا علیه السلام بر شما مبارک...

پاسخ:
برشماهم....
خیلی خیلی زیبا بود
ممنون
پاسخ:
خواهش.....

ای کاش مرا در عشقت غرق کنی تا یادم برود تمام درد هایم..

++++
عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">