بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۵
شهریور ۹۳


امشب شب تولدعشقمونه خیلی دلم میخواست حرم باشم ولی نطلبید....


ولادت امام الریوف برهمه شیعیان جهان مبارک باشه


مخصوصادوستان بلاگ......


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۵
کمی بودن ...

نظرات  (۱۵)

۱۵ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۳۶ تبادل لینک هوشمند ارشیا
سلام
با تبادل لینک هوشمند ارشیا بازدید کنندگان خود را افزایش دهید و رتبه الکسای خود را کاهش .
برای افزودن سایت خود به آدرس :
http://links.arshiyagroup.ir/
مراجعه نمایید .
با تشکر
به امید دیدار
میلاد سلطان عشق مبارک
سلام عیدتون مبارک التماس دعا

سلام عزیزم

عیدت مبارک

منم خیلی دوست داشتم ولی سعادت یار نبود

ان‌شاالله سال دیگه همه‌مون رو بطلبه

التماس دعا

پاسخ:
ان شاالله

محتاج دعا...
۱۵ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۳۹ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
جان فدای حرمت یار خراسانی من
چاره درد و غم و رنج و پریشانی من
می‌رسد نغمه‌ات از سبزترین پنجره‌ها
ای تو آرام دل خسته و طوفانی من
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد
پاسخ:
مچکرم....
تولد داداشم رو به همه ی عاشقاش و از اون مهم تر معشوق هاش تبریک می گم!:)


فقط جون خودت داداش نشه دوباره با چشم هام بهت دروغ بگم
 لااقل امروز که روز ع ش ق رو نه!

 سلام

خوش به حال اونایی که امشب مشهد هستن ...

عید مبارک :) ایشاالا سال دیگه میلاد تو حرم باشیم البته اگر عمری بود...
پاسخ:
سلام  

ان شاالله
۱۶ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۵۱ از تبار باران
سلام
میلاد نور مبارک
میلاد امام رضا(علیه السلام) مبارک.

میلاد امام رضا ع بر شما مبارک

برشما هم مبارک
ناراحت نباش ایشالله میری
پاسخ:
اگه خدابخوادبه زودی....
۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۰۶ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
3 میلیون امروز مشهدن برای زیارت ؛
ببین کجای کاریم که نتونستیم تو این سه میلیون باشیم...
:((((
پاسخ:
هییییییی.......
ای چی میشه این روز ع ش ق تبدیل قرن بشه عاشق دروغ نگفتناش شدم!

وای من حرم بودم انقدر شلوغ بود که نگو یعنی بهترین روز عمرم بود که امام رضا طلبیدم قربون لطفش برم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">