بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۰
شهریور ۹۳

وقتی میان نفس وهوس جنگ می شود


قلبم به چشم هم زدنی سنگ می شود


آقاببخش که سرم گرم زندگی ست


کمتردلم برای شماتنگ می شود


چشم آلوده کجا،وصف رخ یارکجا؟؟


کاش درنافله ات نام مراهم ببری


که دعای توکجا،عبدگنهکارکجا؟


قلیا

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۳/۰۶/۱۰
کمی بودن ...

نظرات  (۸)

۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۳۰ نورالدین عبدالله زاده
تبادل لینک هوشمند رایگان اینجاست
اللهم عجل لولیک الفرج
باز گناه 
ای بابا.. از دست این نفس خسته شدم.. بدبختم کرده.. کسی اگه میتونه منو از این هیولا نجات بده بگه لطفا.. دارم از پا در میام..
به قول آیت الله بهجت(ره) همه ی این بدبختی ها از نفسه..
پاسخ:
ای بابا.....

ای بابا...

ای بابا...!!!!
اللهم عجل لولیک الفرج...
سرم گرم زندگیست... کم نر دلم برای شما تنگ میشود

قشنگ بود ممنون:) (دیگه سر میزنم مرتب ... گفتی دعا میکنی  یادت نره :) )
.... باز گناه ...

وبلاگ قشنگی داری. اگه دوست داشتی به وبلاگ ما بیا و در بحثهای حجابی که داریم شرکت کن ... و نظر ارزشمندت رو برامون بگو...

مایلیم، اگر مافق باشی، با شما تبادل لینک کنیم. در این مورد هم نظرت رو به ما بگو، لطفا.
پاسخ:
ممنونم...
ممنون دوست عزیز

مفتخریم که لینکتون کردیم. امیدوارم بیشتر همو ببینیم ;)
پاسخ:
بله حتما.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">