بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۲
شهریور ۹۳

قثلث

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۳/۰۶/۰۲
کمی بودن ...

نظرات  (۲۲)

خداجونم کمکم کن


چن سال عذاب بکشم خدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:(((((((((((
دوس دارم بگم
خدایا منو ببخش
سلام خدا
میشه در رو باز کنی؟ این بیرون خیلی سرده...
خدا جونم زخم‌هایی که بهم زدن تو این سرما بیشتر کزکز می‌کنن
خدا در همه‌رو اشتباهی زدم، تا بهت برسم. کسی به این برهنه پا رحم نکرد
کسی به جز تو به خونش دعوتم نکرد.
میشه برگردم پیش خودت؟؟؟ میشه دیگه از این خونه بیرون نرم؟؟؟
من اینجا پشت در منتظرم، خیلی دوستت دارم خدا...

خدایا ممنون بابت همه چی....
.
.
.
خداجونم خیلی دوستت دارم  همین....

خیلی بی معرفتم نه.؟خودمم میدونم
آقا خبریه چند وقته خیلی وبتان روی رواله ها خیلی خوب شده
پاسخ:
حالمان خوب است!!!!
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۴۱ سلمان فارسی
مولای یا مولای
        انت المولا و انا العبد و هل یرحم العبد الا المولا
                 مولای یا مولای
خدایاهمه جووناروعاقبت بخیرکن!
خدایا دوستت دارم واسه هرچی که بخشیدی
همیشه این توهستی که ازم حالم روپرسیدی
میشه زنگ بزنم در برم؟:))))

+لایُمکِنُ الفرارُ من حکومتک

خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری بگب اروم زیر گوشم دیگه وقتشه بمیری

پاسخ:
این چه دعایی آقا؟؟!!!
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۴۲ ˙˙·٠•ღ مهـدی، قلب تپنده شیعه ღ•٠·˙˙
  خدایا زلالم کن...

 ..:.. اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم ..:..
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۰۰ .•.✿.دلآنهـ هآی انتـظآر.✿.•.
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...

...................................

می ترسم
روزی که بیـایی
قلبم
به احترامت بایستد . . .


[اللهم عجل لولیک الفرج]

خدایا! پدر و مادرم، بستگانم، دوستانم، همسایگانم، هم وطنانم، همه را عاقبت بخیر بفرما.

سلام

با جامع ترین نرم افزار نجومی رایگان فارسی بروزم

تشریف بیارید

یا حق

ببخش....
به کَرَمَت ببخش...
.وقتی راه رفتن آموختی، دویدن بیاموز...

 
و دویدن که آموختی، پرواز را ...
 
راه رفتن بیاموز، زیرا راه­هایی که می­روی جزئی از تو می­شود و سرزمین­هایی که می­ پیمایی بر مساحت تو اضافه می­کند...
 
دویدن بیاموز، چون هر چیز را که بخواهی دور است و هر قدر که زود­باشی، دیر می شود...
 
و پرواز را یاد بگیر نه برای اینکه از زمین جدا باشی، برای آن که به اندازه فاصله زمین تا آسمان گسترده شوی...
 
من راه رفتن را از یک سنگ آموختم، دویدن را از یک کرم خاکی و پرواز را از یک درخت.
 
بادهـا از رفتن بـه مـن چیزی نگفتنـد، زیـرا آنقـدر در حرکت بودنـد کـه رفتـن را نمی­شناختند.
 
پلنگان، دویدن را یادم ندادند زیرا آنقدر دویده بودند که دویدن را از یاد برده بودند.
 
پرندگان نیز پرواز را به من نیاموختند، زیرا چنان در پرواز خود غرق بودند که آن را به فراموشی سپرده بودند.
 
کرمی که در اشتیاق دویدن سوخته بود، دویدن را می­فهمید...
 و درختی که پاهایش در گل بود، از پرواز بسیار می­دانست...
 
         آنها از حسرت به درد رسیده بودند و از درد به اشتیاق و از اشتیاق به معرفت...

..................................................................
وبلاگ روانشناسی وزندگی بهترhttp://bijarashena.roomfa.com/
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۰۶ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
میگم خدا دمت گرم
چقد صبوری!!!
والا اگه من جات بودم میزدم دهن این بنده رو سرویس میکردم!
پاسخ:
خدایاشکرت که خودت خدامی!!!
به مگا آپلود بپیوندید - برترین آپلود سنتر ایران

* ارائه لینک مستقیم برای عکس های شما
* کاملا رایگان
* سریع و پر سرعت
* زیبا و کاربر پسند
* دائمی و همیشگی
* عدم محدودیت در نوع فایل ها و حجم
* ارائه امکانات جدید برای کاربران عضو شده

www.megauplod.ir
 تنهایم نگذار :(

 درمیان این دنیای ترسناک ...



 
خدا جونم به حال خودم نذار منو...
ببخش منو ببخش تو که خدای منی ...رحمانی ..
خدا ترو به بزرگیت بخاطر گذشته ام محکومم نکن ..
بهم فرصت دوباره بده ..
هوامو داشته باش جز تو کی انقد منو میخواد .. 
خدا جون شکرت واقعا، شکرت ...
خداجون بخشیدیم ،خجالتم نده کمکم کن ..کمک
آمین میگم فرشته هات بشنون خودت که شنونده ای ..آمین ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">