بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۸
مرداد ۹۳

گاهی عمیقادلم میخواهدماهی باشم!!!!


حافطه ماهی 8ثانیه است


بی هیچ خاطره ای!!!


فع7عت



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۸
کمی بودن ...

نظرات  (۸)

۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۳ انسان غریب
نه خوب نیست
پاسخ:
برای بعضی وقتاخوبه....
منم دلم میخواد ماهی باشم :(
پاسخ:
....
اینجوری که ما رو زود فراموش میکنی...
پاسخ:
....
باور کن اشتباه می کنی ماهی ها ماه ها تصاویر را در ذهن خود نگه می دارند
مگر عمر ماهی چقدر است؟

پاسخ:
دیگه من توعمق علمیش نرفتم
واسه اینه که ماهی آکواریومی هستی باید نهنگ باشی تا بری تو عمق!

من همینی که هستم رو راضیم
خدا اینطوری دوست داشته
من کی باشم بگم ماهی باشم!
پاسخ:
چی بگم....
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۴۶ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
ولی من شنیده بودم 3 ثانیس!
الان پیشرفت کردن فک کنم!
ولی شمااینجور فکر نکن ، خدارو دوس داشته باش بعد اینقدر دوس خواهی داشت ک حافظت قوی تر و قویتر بشه!!!
کاش میشد...
پاسخ:
اوهوم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">