بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۸
مرداد ۹۳

oihroigh

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۸
کمی بودن ...

نظرات  (۹)

واقعا هم همینطوره
فقط یه کم اراده میخواد
پاسخ:
بله زیاداراده میخواد
عاشق نهج‌البلاغه‌ام هر جمله‌اش هزاران چراغ رو توی زندگی آدم روشن می‌کنه
پاسخ:
بله...
 سلام من شما رو لینک کردم دوست داشتید سربه وبلاگ من بزنید
پاسخ:
سلام مچکرم

حتما
۲۹ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۷ دل.دیـــده ..
عالی بود :(
پاسخ:
ممنون
۲۹ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۵۱ افشین پارسائیان
سلام؛ ممنون، واقعاً زیبا بود.
پاسخ:
سلام 

خواهش می کنم
فدای امام علی(ع)..

نهج البلاغه رو خیلی دوست دارم.

ممنون.
پاسخ:
خواهش می کنم
عکس نوشته ی قشنگیه.احسنت
پاسخ:
مچکرم
احسنت...
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۴۴ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
خیلی زیبا بود!!!!!!!!!!!!
تصویر از متن زیبا تر و متن از تصویر زیبا تر !!!!!!!!!!!
احسنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت واقعا؛ واقعانه واقعاااا!!!!!!!!!
پاسخ:
مچکرررررررم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">