بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۶
مرداد ۹۳

ااتباتب

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۶
کمی بودن ...

نظرات  (۶)

ممنون از مطالب خوب و قابل تامل‌تون
همیشه همینطور بوده؛ هر طرف توقع داره که طرف مقابلش گذشت کنه و چون فکر میکنه اونه که کامل نیست!!!
نیوتون میگه:
هر عملی را عکس العملی است؛ مساوی آن و در جهت خلاف آن...

برام جالبه دقیقاً معادل ضرب المثل «هر چه کنی کشت همان بدروی!» هست.


پاسخ:
خواهش می کنم

این جمله هم هست هرچه برای خودپسندی برای دیگران هم بپسند

وهرآنچه برای خودت نمی پسندی برای دیگران هم نپسند....
من که توقعی ندارم.اما اگه مصالح به قیمت مناسب و به سهولت گیرم بیاد بهشت رو بدون چشمداشتی می سازم.اونم نه یه بهشت بلکه هزاران بهشت.البته اگه انگ بساز بفروشی بهم نزنن...(مجوز شهرداریو ثبتو داراییو آبو فاضلابو شرکت گازو برقو  اینا بمااااااند)
پاسخ:
خخخخخخخخخ
سلام یادم باشه ازدواج کردم اینو به اقامون بگم یکم کم توقع بار بیاد :))))))
پاسخ:
خخخخخ...
آری...
پاسخ:
....
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۳ هـوای سپید
به شدت موافقم
جمله ی زیبایی بود.
پاسخ:
ممنون
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۵۰ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
ینی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ینی تا پنت هوس تو شمرون نگیریم بانوی بهشتی نمیشه؟!؟!؟!
پاسخ:
بله دیگه!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">