بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۶
مرداد ۹۳

....هیشکی ام نیست بهمون بگه 


تودلم ولوله ست واسه خواستنت...


غتغنع

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۶
کمی بودن ...

نظرات  (۱۵)

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
پاسخ:
مچکرم نطرلطفتونه...
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۲ افشین پارسائیان
شک نکنید خدا داره میگه.
پاسخ:
بازم خداااا......
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۹ عاشق اهلبیت ع
:( شاید یکی هست و ما نمی بینیم :(

سه چیز را اگر نداشته باشید، من از شما نمی گذرم، و از شما راضی نخواهم بود، الله، قرآن و امام . روحانی شهید شیخ فضل‌الله مهدیزاده محلاتی
سلام
بروز هستیم 
با مطلب جدید با عنوان گذری بر دل
یاعلی

وقتی از اینکه آنچه را می خواستی بدست نیاوردی افسرده ای

فقط محکم بنشین و شاد باش

خداوند در فکر دادن چیزبهتری به تو می باشد .

 •٠•♥اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن ♥•٠•

═════════ ೋღ❤ღೋ ════════
سلام.
سپاسگزارم از حضورتون.
اسم منو از کجا می دونین خانوم محدثه؟
پاسخ:
سلام ممنون

فک کنم ازتوی نطراتتون خوندم!!!
همه که رفیق جون جونی ندارن بهش این جمله زیبا رو بگه!

پ.ن : از ما گفتن بود حسودی کار خیلی بدیهـــ!
پاسخ:
عزیزم رفیق جون جونیه ماخداست.......!!!

یعنی شما هم بهش رسیدین؟!

پاسخ:
بااجازه....


همه میگن رفیق بی کلک مادر

من میگم خداااااا....
پس حتمن بهتون گفته حواستون نبوده نشنیدین!

پاسخ:
نمیدونم شایدم....
.................این جملرو توی سریال مادرانه شنیدم که گفت:توو دلم ولولست واسه خواستنت...با ترانه ی "تصور نبودنت "در کافه 54(کافه ترانه) همراه شو
پاسخ:
چشم همراه میشم
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۷ سیدعلی میرسعیدی
سلام
دست بزارید به رگ گردنتون
دیدی تو دلش ولوله است
نحن اقرب من حبل الورید
نحن (خدا و اهلبیتشنا)
ممنون که بهم سرزدین

پاسخ:
سلام 

ولی به بنده هاشم یادمیدادخوب بود...
میدونم خدا بنده هاشو دوست داره ها اما ادم بعضی وقتها دوست داره یکی دیگه هم باشه این جرف بهش بزنه نه ؟
پاسخ:
بله بله....!!!
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۱۵ محسن عروجی
پاسخ:
حتما...

یکی هست، درهمین نزدیکی...

موفق باشید.
پاسخ:
شماهم موفق باشید
از همینجا به همه دوستان میگم تو دلم ولوله‌ست واسه خواستنتون...
:)))))
پاسخ:
ماهم تودلمون ولوله ست واسه خواستنتون
ممنون از لطفتون
پاسخ:
قابلی نداشت  بانوووو
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۴۸ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
شما خدارو بچسب به موقش بنده خدا ام بت میگه واسه خواستنت تو دلم ولولس!!!
پاسخ:
+

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">