بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۵
مرداد ۹۳

یه دیوونه ازتمام عاقلاعاقل تره


چه کنه بیچاره درکمندزلف دلبره


دیوونه بامردم زمونه کاری نداره


دیوونه غیردل شکسته یاری نداره


لاتن

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۵
کمی بودن ...

نظرات  (۵)

دیوونگی هم عالمی داره واسه خودش!
پاسخ:
آره عالم باحالیم داره!!!

بود دیوانه ای پریشان حال/می گذشتی بسوی خرمنزار/کاه ز گندم جدای می کردند/تا نمایند بعد از آن انبار/چون بدیدند او که می آید/دیده بودند حالش و کردار/گفت فردی:آهای دیوانه/ای که عقلت ز سر نموده فرار/نکنی روشن ای فلان،کبریت/نکشی هان در این مکان سیگار/گفت احسنت یادم آوردی/چون نبودم من در این افکار/زود روشن نمود کبریتی/از شرارش بسوخت خرمنزار

پاسخ:
مچکرم 


خداذلیل کنداین دل هوایی را
مرابه دست تو داد و خودش کنارکشید
پاسخ:
ممنونم........
 کی دیوونت میشم... همین الآنم خیلیا بهم می گن دیونه...
دیوونه یکی از آدم خوبات که خیلی دوسش داری شدم... براش با دیگران فرقی ندارم... بگو ببینم نکنه تو هم فقط یه عده ای رو سوا کردی به ما محل نمیذاری؟؟؟
دیوونه غیر دل شکسته یاری نداره..
اللهم ارزقنا معرفتک؛ همچنین کرببلا...

پاسخ:
اللهم الرزقناکربلا.........
شعر زیبایی بود گلم مطلبتو خیلی دوست دارم 
مخصوصا این تیکه اش خیلی خوب بود 

دیوونه غیردل شکسته یاری نداره
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">