بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۴
مرداد ۹۳

وقتی فردی زیادمی خنددحتی به چیزهای احمقانه،مطمأن باش که درونش غمی دارد...


وقتی فردی به خاطرچیزهای کوچک گریه می کند،یعنی معصوم ونازکدل است.......


وقتی فردی به خاطرچیزهای احمقانه یاکوچک عصبانی شود،یعنی عاشق است...


وقتی فردی کم وسریع صحبت می کند،معنایش این است که سری دارد....


وقتی فردی به طرزغیرعادی غذامی خورد،یعنی درفشاراست...


وقتی فردی نمی تواندگریه کند،یعنی ضعیف است......


وقتی فردی زیادمی خوابد،مطمأن باش که تنهاست...



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۴
کمی بودن ...

نظرات  (۶)

۲۵ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۱۲ فرهاد بابایی
درسته.اغلب اینطوره
پاسخ:
ممنون
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۳ انسان غریب
...
پاسخ:
...............
دنیا همین هست و همین خواهد بود. صدای خنده‌هایت را با هق هق‌هایت تنظیم کن
قدری بلند بخند که کسی صدای گریه‌های درونت را نشنود. همین!
پاسخ:
مچکرم
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۷ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
اره چنتاشو خودم تجربه کردم...
پاسخ:
چه عجب شماموافق بودی!!!
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۰ هـوای سپید
جملات زیبایی بودن
تشکر
پاسخ:
خواهش.....
اره دقیقا همینطوره برای من که اینجوریه
پاسخ:
واسه منم صدق می کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">