بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۲
مرداد ۹۳

 یادت باشه.....

  فقط تایه جایی..صبوردیده میشی

  وازاونجابه بعد....

احمق!!!!

لادل

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۲
کمی بودن ...

نظرات  (۱۱)

امام صادق ع    
الْبَنَاتُ حَسَنَاتٌ وَ الْبَنُونَ نِعْمَةٌ فَإِنَّمَا یُثَابُ عَلَى الْحَسَنَاتِ وَ یُسْأَلُ عَنِ النِّعْمَةِ. الکافی ،ج6 ،ص6
 دختران حسنات و پسران نعمتند پس بر حسنات ثواب داده می شود و از نعمتها سوال می شود.ع
پاسخ:
مچکرم که نطردادید

ولی 

چه ربطی داشت؟؟؟؟
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۱ انسان غریب
چی بگم به نظرم نسبیه
پاسخ:
چی بگم...
:(
پاسخ:
.....
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۹ وفا طهماسبی
حرف دل منو زدی :(
پاسخ:
......
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۴ فانوس جزیره
سلام علیکم
همین طوره ...
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
علیکم السلام

انشاالله عاقبت هممون ب خیربشه
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۲۶ افشین پارسائیان
صبری خوبه که برای خدا باشه...
پاسخ:
بله....
بعضی هامون بلد نیستیم تو هر موقعیتی باید چه جوری باشیم...
یه حدیث خوندیم که صبور باشید... دیگه اون حدیث رو نخوندیم که گفته از حق باید دفاع کنی و سکوت در برابر ظالم جایز نیست.
اسلام دینی نیست که به یه قسمتش عمل کنیم به بقیش عمل نکنیم.
باید مطالعات دینی خودمون رو افزایش بدیم.
سپاس از متن زیباتون
یاعلی
پاسخ:
خواهش می کنم

یاحق
سلام 
همینطوره که شما میگی اخ چقدر سخته ادمو بخاطر صبور بودنش احمق فرض کنند 
برای خودم پیش امده 
پاسخ:
سلام 

خیلی سخته.........
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۱ پرواز تا بی نهایت
سلام

با پست "سکوت منفی" به روز هستم

[گل][گل][گل]
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۸ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
نه فکر نکنم...
پاسخ:
شمازیادفک نکن!!!!!
من یه خصلت بزرگ دارم
هیچ وقت آدم نمی شم
پس لطفن برید سراغ آدما اونا احمق اند!

پاسخ:
چه تعبیرجالبی!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">