بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۲
مرداد ۹۳

_ زهره خانم...این کتاب(....)من کجاست؟


_نمیدونم عزیزم!..


_یه نگاه به اتاق پشتی می کنی؟


همسر"مردخندان"سری تکان دادوازاتاق بیرون رفت.


مردخندان،یکی ازپوشه های روی صفحه ی نمایه رایانه بازکردوگفت:


اینارودرباره ی زهره جمع کرده ام...هرچی که پیداکردم؛ریختم تواین پوشه...


شعر،مطلب ادبی...خلاصه هرچی که بگید!


خنده مان گرفت.فک نمی کردیم مردخندان،باهمه شلوغی کارهایش،


بنشیندودرباره اسم همسرش هم پزوهش کند!


یکی ازدوستان به شوخی گفت:ازشمابعیده...بااین شأن علمیتون،


اینقدر"زن"جماعت روتحویل بگیرین!


مردخندان،نگاهی به دوستمان کردوآرام گفت:


زهره،اول"بنده ی خداست"؛بعد"همسرمن".....


وقتی اسمش روبا"خانم"صدامی کنم،یعنی اول تورویه "انسان"


وبنده خدامیدونم،بعدهمسرخودم....


مردخندان این راکه گفت،لبخندزیرکانه ای زدوادامه داد:


تازه؛وقتی شمابرید،"زهره جان"صداش می کنم!


ع7ف

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۲
کمی بودن ...

نظرات  (۱۲)

ایولا
پاسخ:
قابلی نداشت
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۰ زندگی زیباست
خداحافظ بابت همه چی ممنونم
پاسخ:
ای بابا چرااین روزاهمه خدافطی می کنن!!!!!

هرجورراحتی 

خداپشت وپناهت
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۷ عاشق اهلبیت ع
...

سلام

به ما هم سر بزنید
پاسخ:
سلام

سرزدیم
ممنون
قشنگ بود
پاسخ:
لطف دارید
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۳ انسان غریب
بیسته بیسته بیست:)
پاسخ:
بیست....
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۲ پرواز تا بی نهایت
سلام

جالب بود

این مرد خندان کی هست؟
پاسخ:
مطلب بعدش هم بخونیدمیفهمید
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۸ مهدی قاسمی راد
قشنگ بود و پر محتوا
پاسخ:
مچکرم
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۷ وفا طهماسبی
خدا از این مرد خندان! ها زیاد کنه!
پاسخ:
خداازدهنت بشنوه

سلام مشتی
شرمنده که بی دعوت اومدم به محفلتون ولی ....
اومدم که دعوتتون کنم به خوندن چند تا مطلب 
و این بار ...

الگوی من آن زن برهنه است نه تو آقای شهید ...
تقوایی که به تقی ، وا می رود ...
قرآنی که می خواندیم ...
عمل نکنید ...
با تو‌ام ای من...
و ...


http://nishtar.ir/


منتظرتون هستیم 
 (س)یا زهرا

خدا نصیب همه کنه از این مردها
پاسخ:
ایشالااا
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۹ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
اینا کتابه؟
پاسخ:
بله کتابه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">