بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۷
مرداد ۹۳

کربلا اگر نبود


زمین آیابازهم


"جادبه" داشت؟؟؟


فغ

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۷
کمی بودن ...

نظرات  (۱۱)

+
پاسخ:
......+
سلام
ممنونم
شما هم لینک شدید. 
پاسخ:
مچکرم
 سلام دوباره اومدم سایتتون خیلی جالبه مثله دفعه قبلی که دیده بودم
پاسخ:
سلام 
ممنون ازلطفتون
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۴ انسان غریب
کربلا...
نه نداشت . . .
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۱ هـوای سپید
من فکر میکنم حتی جاذبه ی کربلا بخاطر یه چیز دیگست!
السلام علیک یا امیرالمومنین...
پاسخ:
اینم حرفیه
سلام متنهای زیبایی انتخاب میکنی 
پاسخ:
ممنون
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۹ باران نم نم...

نه!یقینا که نداشت...

به مهدی فاطمه سلام ا...

دلم پر است

 پر از لحظه های بارانی

 پرم ز گریه

 پر از گریه های طولانی

طلسم بغضم اگر بشکند ز دل تنگی

شکسته دل ترم از ابرهای بارانی

بیا به دامنم ای اشک لحظه ای بنشین

مگر غبار دلم را دوباره بنشانی

بیا که چشم به راهت نشسته ام ای اشک

 بیا که با تو شبم می شود چراغانی

 شب است و خلوت و تنهایی و تلاطم درد

 من و خیال تو  و گریه های پنهانی
پاسخ:
ممنون
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۹ فرهاد بابایی
نداشت.زندگی هم جاذبه نداشت،چه رسد به زمین...سلام.وبلاگ قشنگی دارید.امیدوارم بتونم با اجازه ی شما از مطالبتون استفاده کنم.موفق باشید
پاسخ:
مچکرم .چراکه نه میتونیداستفاده کنید
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۷ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
احتمالن نه!
پاسخ:
صددرصدنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">