بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۵
مرداد ۹۳

بندگانم نمی دانندکه اگرزندگی شان راسخت می کنم


 به خاطراین است که درسختی به یادمن افتند.........


چون این رادرک نمی کنند،ازخدااندوهگین می شوند


   خداوندمهربان


الله

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۵
کمی بودن ...

نظرات  (۸)

یا الرحمن الرحیم 
پاسخ:
+++
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۹ محمد عباسی
مکافاتت مد کنم از این رو که دوستت دارم هرکه در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند
پاسخ:
مرسی ازهمراهیتون
تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز // میکشم ناز یکی تا به همه ناز کنم
پاسخ:
ممنون
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۲ سیدعلی میرسعیدی
ومن چقدر احساس دوری از خدا میکنم
همین..
ممنون از تلنگرتون..
پاسخ:
خواهش می کنم
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۶ خانم چادری
موفق باشید.
پاسخ:
ممنون
من بیشتر مواقع که ناراحتم با خدا دردودل میکنم اما نمیدونم چرا بعضی وقتها از بس بار گناهم سنگین میشه که احساسش نمیکنم 
یا انیس من لا انیس له
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۳ فرهاد بابایی
با این یکی مخالفم.خداوند قطعاً انسان را در سختی رها نکرده .این انسان است که به خودش سختی داده و میدهد.همه چیز خوب است و راحت مگر اینکه شکرش را به جا نیاوریم.آنوقت می شود سختی...بعد می اندازیم گردن خدا...
پاسخ:
منطورهمین بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">