بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۲
مرداد ۹۳
 
اهای دختر سرزمین من . . .
 
اخ ببخشید بازم جنسیتت را فراموش کردم ! 
 
پسر سرزمین من , 
 
معلوم هست کجایی خیلی وقت است تو را گم کرده ایم
 
دیروز داشتی مردانه در میدان میجنگیدی . . .
 
امروز داری توی آرایشگاه ها ابرو بر میداری ،
 
مو رنگ میکنی ، دماغت را سر بالا میکنی . . .
 
اهای پسر سرزمین من . . .
 
دختراااااااااااااااااااان سرزمین من نیاز به مردی دارند که محکم
باشد ،
 
قوی باشد در سختی ها ، 
 
در دشواری ها همراه و همیارشان باشد
 
انقدر قوی باشد که همه دنیا در برابرش کم بیاورد . . .
 
بازوهای تو هر چه قدر هم که بزرگ باشد تا وقتی احساس قوی بودن
 
به کسی ندهد بی فایده است
 
هیکل عضلانی ات تا وقتی آغوش و پناه محکم یک خانواده نباشد هیچ معنایی ندارد
 
تنت را با دفتر نقاشی ات اشتباه نگیر
 
تو قرار است پدر بشوی
 
نه اینکه کم بیاوری و برای مطرح بودن خودت را شبیه زن ها کنی
 
فراموش کردی خودت رو
 
متفاوت نباش مرد باش
 
مردانگی ات را به دست کی سپرده ای
 
نگاه کن این روزها در خیابان همه زن شده اند
 
دختر ها زنند مردها زنند
 
اهای پسر سرزمین
 
کمی اهسته برو
 
به کجا چنین شتابان
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۲
کمی بودن ...

نظرات  (۶)

سلام دوست من موفق باشید
موافق به تبادل لینک بودید خبر بدین
ܓ❀
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۸ سیدعلی میرسعیدی
مرد
کم
می شود
کمتر ازاین میشود
روزی با تار سبیلی
هکتارها زمین خریداری می شد
وحالا
حرف خود را نغض می کنند
ین
دنیا امروز ماست
پاسخ:
افسوس
ممنون
به کجا ....
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۴ هـوای سپید
کاش تمام "مردان" سرزمین من "زن" بودند!
"فاطمه"، تنها "مردِ" همراه "علی" ابن ابی طالب بود...
پاسخ:
چه قشنگ ممنون
چی بگم والا دیگه این بعضی هاشون ساپورت هم میپوشن میخوان از دخترها کم نیارن من موندم اینا بعدا خواستن ازدواج کنند به چه امیدی دخترها بهشون دل میبنند 
مرد باید تکیه گاه باشه  نه اینجوری
خدا عاقبت همه رو بخیر کنه 

اگه این جوری باشه ک باید ب دخترا گفت
Stop ------ Back

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">