بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۰
مرداد ۹۳

                              گنه کارم ولی دیوانه عشق حسینم من                         خداشایدگناهم رابه خاطرخواهیم بخشد

r5gt
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۰
کمی بودن ...

نظرات  (۷)

گنه کار عاشق نمیشوند... سیه رویان را با حسین(ع) خبری نیست ...
اگر دیدی عاشق حسینی بدان پاک پاکی... و احساس گنه کاریت نیز به خاطر شرمندگیت به اربابست...
شرمنده از این که رسم عشقبازی بلد نیستم... و رسم عشقبازی با حسین «السلام علی العباس» است.
شرمنده ام...
یا حسین
یاعلی
۲۲ آذر ۹۳ ، ۱۹:۰۶ انسان مجازی
چون در لَحَدم نکیر و منکر را دیدم
یک یک همه اعضای مرا بوییدند
دیدند ز من بوی حسین میاید
از آمدن خویش خجل گردیدند
بسیار زیباست

عشق حسین
دلم طواف نگاه تورا طلب کرده

تمام روز مرا،چشم هایت،شب کرده

شعار نیست که بیمارم از تبسم تو

بیا معاینه کن،این وجود،تب کرده
شعر زیبایی بود دوستم 
ممنون از تبریکت خانومی
پاسخ:
مرسی عزیزم

خواهش...رفیق:)
شاید...
پاسخ:
....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">