بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۶
مرداد ۹۴

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۶
کمی بودن ...

نظرات  (۱۶)

۰۶ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۴ عــ ـاکـ ـف ...
توی عصر یخبندان من چقدر دلم برای این بیچاره می سوخت!!
همیشه ناکام می موند
:))))))))))
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۲۸ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام


:)))))
:)
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۷ از تبار باران
عجب عکس مرتبطی !
سلام....

تماشای تو عین آرامشه
تو زیباترین آرزوی منی...

کودنی بودا...
آخرش ک ب همه فندقا رسید حریص شد...
پاسخ:
خخخ.     
نگو کودن. گناه داره‌..!!!!!
اگه قراره آرزو مثل همین بدبخت توی عصریخبندان باشه ، خُب دیگه هیچ وقت بهش نمی رسیم
آرامشی تماشایی..................
آرزویی زیبا...........................
خدا کند که سراب نباشد........................
رفیق!
دور شدی! حالی از رفیق ات می پرسی!
حالم تیره شده، دعا کن برای روشنی...
پاسخ:
اتفاقااین چندروزه خیلی بیادتم 
میام وبت کارت دارم
سلام
خخخخخخخخ
چشم های بادومی فدات!
منظورت از تایپوگرافی اسمم چی بود؟
پاسخ:
عزیزی
عکس اسمت!
پیام یادت نره
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۴ منور الفکر
روزگارتان آبنباتی...قدم رنجه!
سلام دوستم
من حس همین سنجاب رو دارم :)
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
آخی این چه قشنگه
عشق بادومی من، حتما! چند مدتی است درگیری های زیادی دارم و...
در اولین فرصت کلید رسمی رفاقت رو میزنم!
ادای احترام به محدثه من
پاسخ:
ببینم چیکارمی کنیا.....
فدایی داری
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۸ ماسال نیوز
موفق باشید
من یه جا خوندم ؛ پشت این سنجابه یه فلسفه ی عمیقیه ...
اصن این کارتون رو ما خیلی سرسری گرفتیم ؛ در حالی که خیلی حرف داشت.


الآن اصلا یادم نمیاد . خیلی وقت پیش خونده بودم.
پاسخ:
پشت این پست های منم کلی حرف هست!!!!!
سلام
الان نمیدونم بایدبگم قشنگ بود(بابت شعر)یا ههه وجالب بود

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">