بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۴
تیر ۹۴

کمکگ

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۴
کمی بودن ...

نظرات  (۱۷)

سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید.

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

برای ثبت لینک وبلاگ خود کلیک کنید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
ان شاءالله
سلام.خدا بخاد میرم کربلا حسابی براتون دعا میکنم تا رزق امسالتون اربعین با پای پیاده به سمت  حرم ارباب باشه.انشاء الله.
پاسخ:
سلام
ممنون
التماس دعا
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۸ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ

دلمان لکــــــ زده یک بار زیارت برویم

دل غـم دیده ی ما نیز خـــدایی دارد..

التماس دعا...

۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۲ رافضیــة ...
ای کاااااش......

اربعین...حرم....
ان شاء الله دعوت بشید

دعامون کنید
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۸ مهدی شریفی
با سلام
چند وقتی است که استقبال سابق از وبلاگم نمی شه
لطفاً اگه ضعفی در کار می بینید بیان کنید تا اصلاح بشم و یا پیشنهادی تا ان شاء الله بهتر بتوانم معارف مربوط به حضرت زهرا رو در قالبی جدید عرضه کنم
ضمناً میزان حضور شما در وبلاگ حقیر چقدر است؟
اگر به میم شین سر می زنید با چه هدفی می آیید؟
وقتی مطالب بنده رو مطالعه می کنید چه حسی دارید؟
ممنون می شم که پاسخ دهید و راهنمایی کنید
التماس دعا
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۸ یار عبد فاطمه
سلام علیکم
ان شا الله پیاده تا حرم
التماس دعا
۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۰:۴۸ أَنَا یَمَانِیٌّ
سلام
چقدر وب تون زیبا تر شده
آفرین
 اما گفتید کرب بلا،ب
بذار شعری بگم تا حق مطلب بهتر ادا شده باشه

کاش بودی کرببلا کنار حرمم حرم داشتی حسن  

کاش بودی کرببلا یه ایوون طلا تو هم داشتی حسن

دور ضریحت پر سینه زن بود       مادرمون فاطمه بی محن بود

یک شب جمعه حرم حسین و      یک شب جمعه حرم حسن بود

من گنبدی دارم گنبد بقیع گرد وغباره     

من گنبدی دارم و تو سایبونم قبرت نداره

برادر بی حرمم حسن

کاش بودی کرببلا تو بین الحرمین حرم داشتی حسن       

کاش یه گنبدی شبیه به گنبد حسین تو هم داشتی حسن

گنبدامون شبیه کاظمین بود     قشنگ ترین بهشت عالمین بود

پرچم سبز یا حسن کنار           پرچم سرخ ذکر یا حسین بود

صحن و سرای من شلوغه و بقیع زائر نداره       

صحنت تو دلم و چشام آسمونش پر از ستاره

برادر بی حرمم حسن

کاش بودی کرببلا کنار خیمه گاه حرم داشتی حسن  

پیش قبر قاسمت یه دونه بارگاه تو هم داشتی حسن

هیچکسی غربت حسن نداره     این همه داغ دل شکن نداره

درسته که بی حرمی حسن جان          ولی حسینتم کفن نداره

لا یوم کیومک حسین به کربلا عطشان حسین جان  

ذکر شب و روز امام مجتبی عریان حسین جان

برادر بی کفنم حسین


ان‌شاالله...
:(
:)
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۶ عــ ـاکـ ـف ...
کـــــــآش....
:(
 /تو بیایی باید قرآن به دل گرفت/اللهم الرزقنا/
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۷ رافضیــة ...
التماس دعای فــــــــــــــــــرج....

یاعلی
سلام
نوکل بر خدا ، اگه خدا مصلحت بدونه می طلبه ، ناراحت نباشید ...
یاعلی
۲۴ تیر ۹۴ ، ۲۳:۰۹ از تبار باران ...
سلام
دلم تنگ شده بود واسه اینجا
این روزای آخر لطفا برای من و همه ی اطرافیانم دعا کنین لطفا 
آمیــــــــن ......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">