بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۲
فروردين ۹۴

من ایرانی ام 

اهورا مزدای من ( الله ) است،

از تبار کوروشم، ولی شاهم حسین بن علیست،

از دیار آرشم، ولی کماندار من مسلم بن عقیل است، 

امپراطوری ام هخامنشی ست، ولی جغرافیای من بین الحرمین است، 

شاه عباس را دوست دارم، ولی شاه عباس من عباس بن علیست، 

آری من ایرانی ام عاشق کاوه، مدیون نادرشاه، ولی پیامبرم محمد بن عبدالله ( ص ) ست، 

قدمت کشورم از ماورای تاریخ است، ولی معنای تاریخ برای من فقط از هجرت پیام آورم از مکه به مدینه است، 

زیبایی های تاریخ کشورم را دوست دارم، ولی تمام زیبایی های دنیا را در کلام مولایم حیدر کرار میبینم، 

آری آری من یک ایرانیم، 

یک ایرانی عاشق اهل بیت ومتنفر و دشمن با دشمنان و منکران اهل بیت.

من یک ایرانی با اصالت شیعه هستم.

و به دین و اصالت خودم افتخار میکنم. 

یا علی مدد.....

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۲
کمی بودن ...

نظرات  (۲۱)

۱۲ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۱۴ از تبار باران
من ایرانیم ...

++++
پاسخ:
آورین!
من از تبار سلمانم؛
کسی که منا اهل البیت شد.
کسی که قدم هایش را جای قدم های مولا گذاشت تا مشخص شود راه سلمان همان راه علیست.
کسی که بی بی دو عالم بهش می گفت "عمو"
کسی که ...
پاسخ:
احسنت
خیلی خوب بود ولی یه سوال (البته اگه نمیگین متن ذوقی بود و ...)
چرا باید مدیون نادرشاه باشیم؟
پاسخ:
متن رویکی ازدوستان به من دادن این سوال ونپرسیدم 
نمیدونم!
یا علی مددی
تکبیر
پاسخ:
الله اکبر
الله اکبر
من عاشق عدد 13 هستم.
شما چطور؟
پاسخ:
خیلی خوش شانسی میاره دوسش دارم
۱۳ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۴۳ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

+
۱۳ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۵۶ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
ولی شاه عباسو دوس ندارم...
زیبا و عالی....
پاسخ:
:-)
وما ایرانیها بسیار نجیب هستیم...
سلام
پاسخ:
سلام
بله خب;-)
برای پست "یا ام البنین..." :
خیلی زیبا بود.

۱۴ فروردين ۹۴ ، ۰۶:۰۲ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
سلام
کلا نسبت به شاه ها حس خوبی ندارم!
:)
من ایرانی ام
احسنت به شما.ممنون از این پست پرغرور
سلام
ما به جمهوری یازهرایی خود می نازیم ...
راستی هر شب 1:35 به شبم با نوشته ای از مادر
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۰۵ هیئت مجازی کتاب
سلام...

دعوتید به :
    

http://heyateketab.blog.ir/post/193
اصلاً شیفته ی این پست شدم...
وقتی نشه نظر داد:()

تو شاهکار عشق بازی در زمینی

تو دست پنهان خدا در آستینی

اُمُّ الادب ،  اُمُّ الوفا ، اُمُّ البنینی

دلگرمی و وصف امیرالمونینی

 

در پیشگاه تو ادب تعظیم کرده

قرص قمر میر عرب تعظیم کرده

 

مانند نور آمدی تأبیدی و بعد

با دست زهرا مورد تأییدی و بعد

خود را دم بیت ولایت دیدی و بعد

آن چارچوب سوخته بوسیدی و بعد

 

گفتی اگرچه در حرم تازه عروسم

من آمدم دستان زینب را ببوسم

 

دیدی چگونه گریه کن ها گریه کردند

غمدیده ها با یاد زهرا گریه کردند

مانند یک ... گریه کردند

یا فاطمه می گفت هر جا گریه کردند

 

آن روز تنها خواهش قلبت همین شد

یا فاطمه تبدیل بر ام البنین شد


خیلی متن قشنگی بود....
باریک...
متن قشنگی بود.....
دستت مرسیییی....
سلام سال نو مبارک
ان شاءالله سالی سراسر خیر و برکت داشته باشد
انسان بودن هیچ ربطی به کجایی بودن نداره
این چیزیه که کم کم دارم بهش میرسم..
تغییر آدرس رو اطلاع میدم
عالی بود 
محدثه چرا داری میری.خب بازم برامون از این چیزها بنویس دوستم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">