بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۲
اسفند ۹۳

اگه مایلید 

بدترین خاطره 

وبهترین خاطره 

سال ۹۳

ویک جمله به عنوان خاطره 

بنویسید... 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۲
کمی بودن ...

نظرات  (۴۰)

سلام
بدترین خاطره رفتن پدرم بود
بهترین خاطره ندارم...
پاسخ:
سلام خدارحمتشون کنه متاسفم... 
خاطرات نشان می دهند که هنوز "من"  منم!
بهترین و بدترین ها رو برای دلت نگه دار!
دفترخاطرات تو با بهترین و بدترین ما رنگین نمیشود!
محدثه من!
کار قشنگی کردی اما.مواظب بهترین خاطراتت باش.
پاسخ:
خب ینی چی؟
ینی نگیم؟
:-)... 
اعتماد کردن به یه سری آدما و راه دادنشون به زندگی از بدترین خاطرات سالم و عاشق شدنم بهتر خاطره سال 93
دوستت دارم خدا جونم

پاسخ:
درک کردم.... 
سال خوبی برات ارزودارم 
خاطرات بد که زیادن 

خوب هم دوتا سفر مشهدم
پاسخ:
همین دوتاسفرمی ارزه به تمام بدها! 
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۳ از تبار باران

بدترین : فوت مادر دوستم 

بهترین : بودن در حرم امام رضا ( علیه السلام ) موقع تحویل سال


با آرامش زندگی کن و به بقیه هم این اجازه رو بده
پاسخ:
خدارحمتشون کنه 
خیلی خیلی بهترین بود:-)
چششششم.... 
سلام
آخریش همین چند روز پیش بود ، سر یه کلاسی غیبت کردم ، استاد گفت اونای که غیبت کردند بعد از عید برن حذف کنند ،
خدا کنه ما رو حذف نکنه...
ان شاءالله سال جدید برای ایران و ایرانی و تمام ملل مسلمان پر از خیر و برکت باشد

پاسخ:
سلام نه ایشالاکه حذف نمیکنن 

چی بهترازاین.... 
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۳ خادم الحسن(علیه السلام)
سلام علیکم باطرح جدید و زیبا بروزم منتظرم
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۷ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
بدترین: از خدا دور شدم
بهترین: به خدا نزدیک شدم !

فقط یبار سعی کنید هرجور شده حرف خدارو گوش بدین !

شما ام خودت به عنوان مثال خاطره خوب و بدتونو مینوشتین خوب بودا...!!!
پاسخ:
مینویسم 
به عنوان مثال مثلاچه حرف خدارو؟

بدترین خاطرم عاشق شدن 

بهترین خیلی زیادبود۹۳خیلی خوب بود 

مثلاحرم زیاددعوت شدم به خدانزدیکترشدم و... 
سال 93 خیلی خنثی بود؛ خاطره خوش یا بدی ندارم :(
یا حداقل یادم نمیاد...
پاسخ:
یه کم فک کن!!!!!! ؟


اشنایی بامن!  :-)
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۳۵ محدثه انصاری
بهترینش رفتن به مشهد بود 

بدترین ....

معمولا بدهاش یادم نمیمونه!
پاسخ:
خدانگیره ازمامشهدرو... 
برای منم ۹۳خوباش بیشتربود. 
بهترین خاطره؛
راهیان نور 
و دیگر هیچ..
پاسخ:
خوبه... 
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۹ مهدی شریفی
سلام.
با یای نسبت صورتی نوشتم
منتظر حضور شما، من

۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۱۲ مهدی شریفی
یکی از زیباترین خاطرات
سفر به مشهد بود
و هشتمین سینی که با سلام به حضرتش در جوارش سفره ی دلم را رنگین تر کرد
یادش بخیر
حیف امسال بعد از سال ها نمی تونم ایام نوروز رو حرم باشم
ممنون
پاسخ:
من ارزومه بارسال تحویل مشهدباشم 
ایشالابازم قسمتتون میشه... 
بدترین خاطره: بعد از کربلا شنیدم اون ازدواج کرده <بوده> و حامله شده بوده!!!!!!! با خواهر شوهردار دوستش!!!!!!!!!
بهترین خاطره : ماشینم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کربلام هم نمی دونم چی در موردش بگم ؟ بد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب؟؟؟!!!!!!!
قرص ها تموم شد
خسته بودم از پیاده روی از دیدن زن و شوهرها 
حتی دوست داشتم از نصفه ی راه برگردم 
دلم بیزار بود از کربلا رفتنم!
آخه نیتم اشتباه بود نیت نکرده بودم برم زیارت نیت کرده بودم کربلا هم رفته باشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نه که این باشه دقیقا ولی عشق نداشتم برای رفتن و فقط صرف گفتن مامان بود وگرنه تا آخر عمرم به سرم نمی زد به خودم گفته بودم چیه می خوای بگی کربلا رفتی؟ و واقعا هم همین شد!
پاسخ:
متوجه بدترین نشدم! 

چی بگم... 
روزهای خبرنگاری، قلم، یادداشت،مصاحبه، جشنواره مطبوعات و جوایز ماندگارش و البته چیزهایی که به امورات کره  و کره ای های من مربوط میشه  بهترین خاطرات لحظه های منند.
بدترین وقتی میشود که این روزهایم روزی روزگاری تمام شود!
منم نوشتم برات خانم محدثه خانم من!
پاسخ:
اهان حالاشد;-)
خوبه دیگه بااین حساب بیشترروزات خداروشکرخوبه ایشالاهمیشه روزگارت خوب باشه عزیزم. 
یکی ازبهترینای ۹۳اشنایی باتوبودرفیق:-)
خیلی زرنگی خانوم
دوتاخاطره ازخودت مینوشتی برا مام انگیزه بشه:)
داشتن دوستان خوب جزء بهترین خاطرات زندگی آدم محسوب میشه 
داشتن ما هم لابد بهترین خاطره واسه دوستامونه خخخ
بهترین باش تابهترین خاطره بمونی
پاسخ:
چشماتون زرنگ می بینه;-)
اون که صدالبته.... 
معلومه یکی ازبهترینای ۹۳برای من اشنایی بادریاخاااانوم بوده:-)
سعیمومیکنم. 
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۲ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
بستگی به خودت داره ، مثلا من قول دادم به نامحرم نگاه نکنم...
ببین تو چی ضعیفی و چی خیلی اذیتت میکنه همونو بچسب بش و هی انجامش بده تا دهن شیطون به خاک مالیده بشه و خدا و امام زمان لبخند بزنن....
اینقدر خوب اینکارو بکن تا کمر شیطان بشکنه خیلی حال میده !!!
پاسخ:
من بیشتربایدروی زبونم کارکنم حرف بیهوده تازگیازیادمیزنه! 


بدترین مثل گلوله نبود که یکهو، به یکبارگی شلیک بشه و تمام! گاهی بدترین خودش رو رقیق میکنه توی همه روزات تا هرروز و همیشه مزه ش توی کامت باشه تا یادت نره اینجا دنیاست.
هرچند من میترسم بگم "بدترین" و  "بهترین" وقتی میگه: عسی ان تکرهو شی و هو خیر لکم عسی ان تحبو شی و هو شر لکم
پاسخ:
افرین به نکته خوبی اشاره کردی.... 
بدترین :

دور شدن از خدا

خوب ترین :

نزدیک شدن به خدا 

پاسخ:
:-)
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۰ عمار فرهنگ

بهترین : اربعین زیر قبه امام حسین بودم.

بدترین: همین الان. از دست دادم...

پاسخ:
خیلی بهترینه خوبی بودخیییلی. 

:'(
93 فقط یه چیزش خوب بود 
اونهم سفر کربلا... 

ایشالا 94 برامون اربعین پای پیاده نوشته باشه ارباب... 
پاسخ:
ان شاالله 
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۵۷ احسن الحدیث
هان
بدهاش هم از نظر ما بده وگرنه بد نداریم که!!

بقول بچه ها هرچیز که از راه راست دور کنه میشه بدش!!
یه جمله دارم تاریخیه همونو مینویسم

قلبتون پر از خدا
پاسخ:

به قول خودت حق حق:-)
بهترین اربعین کربلا
بدترین شهادت علی خلیلی عزیز

خدا کند که عاشق باشیم و عبد...
پاسخ:
اوهوم:'(
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۳۹ عطار کوچولو
چقدر دوستان (بعضا) فلسفی به یه سوال ساده جواب میدن!! 

نکته "پریچهر " خیلی خوب بود ولی فراتر از سطح من بود.

شکرآب شدن رابطه ام با یکی از دوستان ، به ظاهر جزو ناخوشایندهای سال هست.

بهترین هم که ماشاا... ! :)

پاسخ:
اره خیلی :-)
واسه منم داره این اخراش این اتفاق می افته! 

امساااال پر اتفاق خوووب بود برام و بدترین نداشتم....
اما چرا یکی بود که بدش اونم خوووب شد برام:)

دوستای خوب و هم دل پیدا کردم ازدواج کردم، خانوم خونه شدم، عمه شدم...:)))))))
مامان قلبش رو عمل کرد:(
پاسخ:
پس توبوده عزیزم 
چه اتفاقای خوبی:-)
من فک می کنم۹۴برای من اینجورباشه 
ایشالا۹۴هم برات خوب باشه خانوم خونه مثلامامان خونه شی:-)
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۳ محمد عباسی
بهترین شروع وبلاگ نویسی 
بدترین تصادف بابام ومریضی داداشم
پاسخ:
امیدوارم حال پدرتون وبرادرتون الان خوب باشه... 
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۴ مهدی شریفی
سلام
مطبلم از کفم رفت
درخواستی از شما دارم
بیایید و خواسته ام را اجابت کنید
لطفاً اشکتان رو همراه خود بیاورید
پاسخ:
سلام مشتاقم کردیدحتمابیام! 
منتظر چی یا کی هستی این روزها؟!
من هم از داشتن رفیق زلال و پسته ای مثل محدثه، بیشتر از بیشتر خوشحالم!
ادای احترام بادومی به محدثه
پاسخ:
منتظرکسی نیستم 
منتظرچیزی هم نیستم 
فقط منتظرم روزی که میخام برممشهدبیادهمین.... 
دل به دل لوله کشیه خااااانوم:-)
بهترینش عقد دختر عموم  بعدم چند روز دیگه عمه میشم داداشم داماد میشه البته این مال سال ایندست 
بدترینش بهم خوردن نامزدیم 

پاسخ:
به به سلام مناخانوم مشتاق بودنت! 
منم سال ۹۴دواتفاقی که گفتی روقراره برام بیوفته:-)

اونم قسمت نبوده فراموشش کن عزیز... 
امیدوارم سال جدید کلی اتفاق خوب تو زندگیت بیوفته تنت سالم باشه به ارزوت برسی
پاسخ:
مرسی عزیزم 
ایشالابرای توهم همینطورباشه... 
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

بهترین خاطره، زمانی بود که رفتم اعتکاف....
بدترین خاطره هم مربوط به یه بنده خدائی بود که با ظاهری دینی، رفتاری شیطانی داشت....

 و یه شعر هم یادگاری از ما داشته باشید:
"گر به ظاهر حرمی نیست برای زهرا
دل هر شیعه ی مولا، حرم فاطمه است"

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام 
حیف امسال قسمت نشدبرم... 
اره یکی ازبدترین خاطره های هست خیلی بده:'(

منون بابت شعرزیباتون 
سال خوبی داشته باشید 
خیلی زود گذشت خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی

ان شا الله سال 94 سال خیلی بهتری باشه
پاسخ:
اوهوم:-)
ان شالله عزیزم 
سلام.بهترین خاطراتم در سال 93 آشنایی با دوستان وبلاگی همچون شما و دیگر دوستان مشترکه که برام خیلی ماندگاره.خاطره ی بدی بحمدلله ندارم.امیدوارم سال جدید برای شما و همه ی دوستان سالی مملو از برکت،تحول،پیشرفت و بهروزی باشه:)
پاسخ:
سلام 
برای من هم همینطور..... خداروشکر 
ان شالله:-)
سال خوبی داشته باشید...  
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۳۵ مهدی شریفی
سلام
امروزم سؤالی پرسیدم
با جوابش اشک می ریزید

یه زیاده نوشت هم به خاطر امشب نوشته شده
به هر حال روزای آخریی که مادرانه می نویسم
دعا کنید تا دعای مادر نگیرد
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۸ مهدی شریفی
ممنون که سبب دلگرمی هستید
چند روز دیگه این سیر تموم می شه، بازهم منتظر حضور شما هستم
پاسخ:
خواهش می کنم! 

سالی گذشت وزمین گشت در مدارتو

اما نداشت خاتمه ای انتظار تو

امسال هم همه ی هفته ها گذشت

یک جمعه اش نبود زمان قرار تو

با این شکوفه ها دل من خوش نمیشود

آیدپس از کدام زمستان،بهار تو

قلب مرا ز خانه تکانی معاف کن

بگذار بماند به رویش غبار تو

این روزها همه به سفر فکر میکنند

من قصد کرده ام که بمانم کنار تو

امسال که من به درد ظهورت نخورده ام

سال جدید کاش بیایم به کار تو

پاسخ:
اللهم عجل  لولیک الفرج 
سلام

هنگامی که بهار را دیدید، بسیار از قیامت یاد کنید.
پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله)

بدترین : مادربزرگم فوت کردند.
بهترین : "و اگر بخواهید نعمت های خدا را بشمارید هرگز نمیتوانید."

بهارتان فاطمی
التماس دعا
پاسخ:
ممنون سال خوبی داشته باشید.....  
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۲۱ از تبار باران
پست بی پست ...

یه لحظه فکر کردم میخواین تعطیل کنین اینجا رو  .


پاسخ:
هنوزواسه اون کارزوده:-)
بر خلاف سال منحوس 92 سال 93 سال خوبی بود برام :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">