بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۸
بهمن ۹۳

ظهریک روززمستانی اِمیلی وقتی به خانه برگشت

پشت درپاکت نامه ای دیدکه نه تمبری داشته

ونه مهراداره پست روی آن بود

فقط نام وآدرسش روی پاکت نوشته شده بود..

اماباتوجه نامه رابازکرد ونامه داخل آن راخواند

امیلی عزیز:

«عصرامروزبه خانه تومی آیم تاتوراملاقات کنم

باعشق خدا»

امیلی همانطورکه بادستان لرزان نامه راروی میز گذاشت

باخودفکرکردچراخودامی خواهد اوراملاقات کتد؟

اوکه آدم مهمی نبود...

درهمین فکرهابودکه ناگهان کابینت خالی آشپزخانه

رابه یادآوردوباخودگفت:من که چیزی برای پذیرایی ندارم.

سپس نگاهی به کیف پولش انداخت

اوفقط 5دلارو40سنت داشت.

بااین حال به سمت فروشگاه رفت.

ویک قرص نان فرانسوی ودوبتری شیرخرید

وقتی ازفروشگاه بیرون آمد برف به شدت درحال بارش بود.

واوعجله داشت تازودبه خانه برسد وعصرانه راحاضرکند

درراه برگشت زن ومردفقیری رادیدکه ازسرمامی لرزیدند.

مردفقیربه امیلی گفت:

خانم ماخانه پولی نداریم

بسیارسردمان است آیاامکان داردبه ماکمکی کنید؟!

امیلی جواب داد:

متاسفم من دیگرپولی ندارم واین نان راهم برای

میهمانم خریدم.

مردگفت:بسیارخوب خانم متشکرم.

وبعددستش راروی شانه همسرش گذاشت وبه حرکت ادامه داد

همانطورکه زن ومردفقردرحال دورشدن بودند

امیلی دردشدیدی رادرقلبش احساس کرد.

به سرعت به دنبال آنهادوید.

«آفا خانم خواهش می کنم صبرکنید»

وقتی امیلی به زن ومردفقیررسیدغذارابه آنهاداد.

وبعدکتش رادراوردوروی شانه های زن انداخت

مردازاوتشکرکرد وبرایش دعاکرد.

وقتی امیلی به خانه رسید

یک لحظه ناراحت شدچون خداوند می خواست به

ملاقاتش بیاید

واودیگرچیزی برای پذیرایی ازخدانداشت.

همانطورکه دررابازمی کرد

پاکت نامه ی دیگری روی زمین دید

نامه رابرداشت وبازکرد:

«امیلی عزیزازپذیرایی خوب وکت زیبایت متشکرم

باعشق خدا»


+مخصوص وفای خوبم


کمی بودن



موافقین ۱۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۸
کمی بودن ...

نظرات  (۳۲)

لایک
سلام مهندس
+
بله ، خوبه ، درسته
اما امیلی چی گیرش امد؟
+
دنیای واقعی هم همینه
وقتی کار خوب و درستی انجام میدی ، هیچی گیرت نمیاد هیچی
پاسخ:
سلام
مهم اینه که خداازش راضی شد!

حتمانبایدچیزی گیرش بیاد!
خدا همیشه مهمان و میزبان ماست!
تقدیم به وفا یا همون لیانای درخشان من!
پاسخ:
اوهوم:)

لیانای درخشان شما!
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۳ مهسا خانوم
خیلی قشنگ بووووود (لبخند)
پاسخ:
:)))
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۵ مهسا خانوم
روحشون شاد ...
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
پاسخ:
ممنون
داستان خیلی زیبایی بود
وممنون بابت حدیث زیبا...
پاسخ:
خواهش می کنم!
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۵۲ عمار فرهنگ
سلام

مینی مال زیبایی بود

در این ژانر قبلا خونده بودم

+
پاسخ:
سلام
+
+
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۵۳ صــــــــــــراط
سلام ممنون استفاده کردم از مطالب وبلاگتون ....

آپم .................

بی غیرتی

منتظرحضور تان هستیم



یا علی
پاسخ:
سلام
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۵۵ عامو مرتضی

سلام.

زیبا بود.وخداوند در این نزدیکیست...

پاسخ:
سلام

.....
سلام چقدر داستان قشنگی بود
یعنی آدم وقتی به آخر داستان که رسید لبخند خوشایند و رضایت روی لب هام نشست
ممنونم
وای راستی یادم رفت از شما ممنونم که اومده بودید

پاسخ:
سلام
خداروشکر
خواهش...
ممنون شماهم اومدید!
وای نفسم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باور  می‌کنی تا آخرین خط خیلی عادی بودم و وقتی به اسمم رسیدم چشمام از خوشحالی گرد شد.
خیلی خوشحالم کردی عزیزم؛ خدا خوشحالت کنه...
از ته دل می‌گم عزیزمی :*

یه چیز بهت بگم باورت نمیشه!  این پستت با حال و هوای این روزای من خیلی تطابق داشت!
خدایا شکرت...


پاسخ:
باورمی کنم!!!!
:))

خداروشکرخوشحال شدی آرزوی من شادی شماست!!

مااینیم دیگه!!!

لیانای درخشان من:)
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۲۰ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
خیلی قشنگ بود:)
پاسخ:
:)
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۲۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:)

دوستم یکم غلط تایپی داشتیا 
با ارفاق 20

:)
پاسخ:
واقعا
کجاش بود؟!

مرسی:))
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۰۶ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

متن زیبایی بود
و البته آموزنده
پاسخ:
سلام

باشدتارستگارشویم
چه عالی
:)

پاسخ:
:)

هنگامی که خدا انسان را اندازه می گیرد متر را دور قلبش می گذارد نه دور سرش . . .

(نورمن وینسنت پیل)



پاسخ:
بله خب !
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۰۴:۵۴ نجمه محروقی
هعی!
می دونی اگه کاری به دلت نشست شاید پیش خدا هم ارزش کنه مسئله اینه که دیگه اونقدر تو دلت جاخوش نکنه که بخواد غلت بزنه و هِی بگی این کار و اون کار و ...
هعی!این پست لایک داره و هِعی!!
راستی سلام 
سلام عزیزم...
انقده خوبه انقده خوبه... وقتی آدم کارای خوب میکنه اصلا دنیا یجور دیگه است...
ی حسی هست ک تاحالا نبوده...
اصلا نگاه *خداجونو* دقیقا حس میکنی...

این دختر چقد نااازه...
پاسخ:
سلام خاااااااانومی

حس خدایی!!

مث خودته:))
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۷ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
به به...
خیلی خیلی عـــــــالی

ممنون:)
----------------------------
خدا همان پیرمرد خمیده است که در مهرشهر قدم میزند
خدا همان
کودک سر چهار راه در سردی هواست که گل میفروشد
خدا همان ....
پاسخ:
درکجا؟مهرشهر؟محله ما عایا!!؟

:))
 سلام
الوعده وفا
ب روزیم
یاعلی
پاسخ:
سلام 

به به

منتظرتون بودیم 
تکراری ولی جذاب

خداست دیگر این کار ها رو نکنه چی کنه؟؟؟


پاسخ:
حالانمی گفتی تکراری نمی شد!!!!؟؟؟:)

وا!
سلام
حرفی باقی نگذاشته بود
سپاس از مطلبتون
پاسخ:
سلام
خواهش....
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۵۰ ** فرکانس **
بله...این چیزها هم هست دیگه...

نوک پیکان هر انچه هست و نیست ؛ خداست
پاسخ:
همه چیزخداست...
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۱۲ در مسلخ عشق
سلام؛ داستان کمی آشنا بود می شه کمی کمک کنید تا یادم بیاد از کی بوده و یا از کجا خوندم.
پاسخ:
سلام
خب هرکسی تویه جایی خونده 

مثلا من از یه فولدری  به نام هشت بهشت درکامپیوترسال 88خوندم!!
سلام مرسی بابت پستتون
پاسخ:
سلام

خواهش می کنم!
ن
شما بیرجندی هستین؟
اونم منطقه مهر شهر؟
چه جالب؟!!!!!
دو تا داداشام....
پاسخ:
نه 
خب کرج منطقه مهرشهر داره ناشناس!!!

؟؟؟!!
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۴۸ عمار فرهنگ
سلام نا شناس من بودم
سو تفاهم نشه وا
پاسخ:
:))
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۱۱ در مسلخ عشق
سلام؛ شاید از همین پاورپوینت های 8بهشت خوندم
پاسخ:
سلام شاید...
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۳۸ از تبار باران
به قول بعضیا  ؛ perfect

^_^
پاسخ:
:))
سلام

عالی بود ... عکس هم خیلی انرژی مثبت داشت
پاسخ:
سلام

عزیزمی...
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۶ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
شما فیلم " آواز سال نو "رو دیدی؟
در واقعا انیمیشن هست ولی با بازی بازیگرای واقعی بصورت موشن کپچر(با بازی تاثیرگذار جیم کری)
اگه ندیدی توصیه میکنم حتما تهیش کنی ببینی منو که اون موقع متحول کرد کلی ام ترسیدم و یادمه کلی ام گریه کردم!!!
پاسخ:
نه
باش مرسی
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۷ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
یجوری تو مایه های همین امیلی هست!
پاسخ:
اهان...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">