بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۴
بهمن ۹۳

زلذلردلدالت

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۴
کمی بودن ...

نظرات  (۱۳)

استاد ارجمند جناب شمس لنگرودی.بخدا غم و غصه قیمت دارد.قیمتش این موهای سفید منو شماست.قیمتش این سرطانهاست.قیمتش...ما که هربار پرداخته ایم.شما چطور؟!
پاسخ:
من پول برااین جوزچیزازیادخرج نمی کنم آخه اونقداپول دارنیستم!!:)
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۲ هیئت محبین شهادت
سلام علیکم برادر لطفا مارو بانام هیئت محبین شهادت تهران لینک کنید بعد اطلاع دهید با افتخار لینکتون کنم
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۳ هیئت محبین شهادت
سلام علیکم برادر لطفا مارو بانام هیئت محبین شهادت تهران لینک کنید بعد اطلاع دهید با افتخار لینکتون کنم
http://mohebinshahadat.rzb.ir/
پاسخ:
سلام
برادر؟؟
خواهرم...
قیمت دارد!
قیمت آن چه غصه اش را میخوری خودت میدانی و بس! شاید به پَرِ کاهی نیارزد و شاید...
قیمت دارد!
به قیمت از دادن آرامش، سلامت و...
قیمت به این گزافی سراغ داری؟!
قیمت دارد...
پاسخ:
لامصب ارون گروناشم هس!!!!
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۰۲ ی آنتی زایون
کاش...
پاسخ:
....
+++

ای کاش
پاسخ:
+
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۳۳ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
قیمتم داشت باز همه میخوردن.....
پاسخ:
بعیدنیست!

کاش به جای <دلم> گلویم <تنگ> میشد

هوا نمیرسید و خلاص...



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
پاسخ:
نه بابا هنوزجووونی!
کاش ...
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۳۶ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
کاش .....
پاسخ:
...
:(
پاسخ:
....
یکی از بزرگترین لذت های زندگی این است
که از خواب بیدار شوی
و ببینی
باز هم برای خوابیدن فرصت هست!

چارلی چاپلین

:) قیمت داره... عمر هدر رفتمون توی هر غم و غصه ای ک پابندمون میکنه...
پاسخ:
نمیدونی چه کیفی میده!!
اصن انقد به غم وغصه رودیدی پروردن،بایدتحویلشون نگیریم روشون کم شه!!!:))
الان که زوده.سنو سالی ندارین.بعدن خرج میکنین.حداقل واسه رنگ ....حالا وقت هست
پاسخ:
رنگ شاید!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">