بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۷
بهمن ۹۳

خدانسبت به بندگانش بسیارمهربان ونیکوکاراست.

هرکه رابخواهدروزی می بخشدواونیرومندوشکست نابذیراست.

کسی که آخرت رابخواهدبرآخرتش می افزاییم

وکسی که زراعت دنیارابخواهد

اندکی ازآن رابه اومی دهیم

ولی درآخرت هیچ بهره ونصیبی نیست....

 

آیه ی18تا20سوره شوری

867486764

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۷
کمی بودن ...

نظرات  (۱۴)

۰۷ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۲۳ یک خبرنگار ...
سلام 
و سپاس از حضورت ...

+ بعونک یا رحمان و یا رحیم ...
پاسخ:
سلام خواهش می کنم
یا خدای مهربان...
پاسخ:
...
دوست دارم مهربانی ات را....خدا
پاسخ:
ممنون
کاش از خدا خودش رو بخوایم...
پاسخ:
اوهوم....
قربون اون مهربونیش برم که همیشگیه :)
پاسخ:
:)
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۰۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عیدتون مبارک
:)
پاسخ:
:)
رحمتی که بوی ناب خدا می دهد...
بوی ناب بهشت بادامی! (چشمک شیطون)
چطوری محدثه من؟
پاسخ:
خوووووووب عالی ممتاز

درجه یک

شیمای من چطوره؟









۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۰۷ سیدمهدی حاجی آبادی
عیدتون مبارک
حدیثو واسه دوستام خوندم خیلی ارام شدن
ممنون
:)
پاسخ:
عیدشماهم...

خداروشکر
تبلیغ چی؟!!
یادداشت من، تبلیغی نبودها!
کلی حرف داشت!فرصت کردی دقیق بخونش!

پاسخ:
میدووووووونم!:)
عالی بود 
ولادت امام حسن عسکری ( علیه السلام) مبارک باد
پاسخ:
ممنون
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۵۱ خادم الحسن(علیه السلام)
سلام همسنگر بروزم یاحق....
سلام وبلاگ قشنگی دارین لطفا به منم سربزنین اگه خواستین لینکم کنین
سلام
احسنت که آیه ای از قرآن رو یادآوری کردی
پاسخ:
سلام

ممنون
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۳۸ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
رَبَّنَا آتِنَا فِی الدُّنْیَا حَسَنَةً وَفِی الآخِرَةِ حَسَنَةً

+++هم دنیا هم آخرت+++

پاسخ:
الهی امین....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">