بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۸
دی ۹۳

من خدای خودرانمی خواهم


تورامی خواهم


ای خدای محمد


صلی الله علیه وآله...


محمد


دریافت

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۸
کمی بودن ...

نظرات  (۵)

۱۸ دی ۹۳ ، ۱۷:۳۸ ** معتکف**
سلام بزرگوار
عید بزرگ مسلمین بر شما مبارک
سالروز ولادت با سعادت خاتم النبیین
پیامبر خوبی ها و مهربانی ها 
حضرت محمد صلی علی الله علیه وآله وسلم
و رئیس مذهب تشیّع
امام صادق علیه السلام برشما مبارک باد:)
پاسخ:
سلام

برشمانیز...

ممنون
۱۸ دی ۹۳ ، ۲۳:۰۲ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
سامی یوسف یه آلبوم داره المعلم همش درباره حضرت محمده ! خیلی باحال . پر انرژیه !!!!!!!!!!
خدا حفظش کنه !
عیدت مبارک!!!!
پاسخ:
کلااهتگای سامی یوسف پرانرژی ان

ممنون
برشماهم...
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۴:۲۳ سید حسین
باور کن خدایمان یکی ست ،
بندگی ما با محمد زمین تا آسمان است ،
پس خدا را شکر ، که خدا نگفت من بندگی شما را نمیخواهم ، من بندگی محمد را میخواهم
ان شاءالله که در سایه سار رحمت الهی قدم بر دارید
یا علی
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۵:۵۳ حدیث سامی
سلام عزیزم..
عیدت مبارک...
چقد قشنگ بود عالی واقعا لذت بردم...

من خدای خودرانمی خواهم


تورامی خواهم


ای خدای محمد


صلی الله علیه وآله...

آخ ک با تموم وجودم میخوام


۲۰ دی ۹۳ ، ۱۳:۴۸ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

جمله پرباری بود

خدای محمد خیرتان دهد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">