بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۶
دی ۹۳

تواین سه روزی که تنهابودم دوچیزفهمیدم:

1:چه دستپختی دارم(تعریف ازخودنباشه)

2:تنهایی نمی تونم درس بخونم ،حتمابایدوسط جمع باشم تاتمرکزکنم!


امتحان فقه روافتضاح دادم

ساعت8شروع بود

8و30برگمودادم حوصله نداشتم بنویسم...

تا10توخیابون راه رفتم 


امروزمامانم اینامیان.

 

14روزتاشروع مجددمن باقی ست...


درس


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۶
کمی بودن ...

نظرات  (۱۳)

فدای سر استادتون که امتحانو بد دادین.این روزا هم میگذره بعد بهش میخندین که عجب دورانی بود.راستی فک کنم یک + یک میشه دو.به اون بنده خدا توی عکس بگین من براش حل کردم.دیگه غصه نخوره:)راستی.دست چپش رفته زیر میز.فک کنم میخاد تقلب در بیاره.بهش بگین دیگه نیازی نیست.
پاسخ:
اره زن داداشمم میگه خوب کاری می کنی به خودت فشارنمیاری ....واسه خودت خوشی

خودش همیشه شاگرداول دانشگاه بوده ولی میگه من الان باشگردمثلادهم ازنطرشغلی که داداش بنده باشن فرقی ندارم!

مچکرازراهنماییتون چشم میگم

ولی طفلی بچم اهل تقلب نیس ....:)))
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۵:۲۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
سلام
اول چه برعکسیم من حتما باید توسکوت باشم تابتونم بخونم
بعدشم همیشه میگم افتادن واسه پدر من نیست که واسه دانشجوئه دیگه 
اگه تلاشتو کردی و نتیجه ندیدی (خدایی تلاش کنیا نه ب امید اینکه امتحان راحت باشه و ....) دیگه ناراحتی نداره!


:)
الهی که بچه مودبی داری والا بخدا

پاسخ:
سلام
گل گفتی :)))
تلاش که نکردم واسه همین یه کوچولوناراحت شدم
وگرنه نمره روبیخی خی:))
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۶:۱۴ سید حسین
سلام
دستپخت یه نعمتیه جهت جلوگیری از تلف شدن :))
اشکالی نداره ، میشه از نو شروع کرد ولی شرط هر شروع داشتن هدفه و هر هدفی همت میخواد
انشاءالله که از پسش بر بیای
پاسخ:
سلام نعمتیست بس بزرگ

یه هورمونی هست به اسم "که چی بشه"
که گندمیزنه به هورمون"اراده"
ودرموقع امتحانات فعالیت بیشتری دارد:)
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۹ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

موفق باشید
پاسخ:
سلام

مویدباشید
۱۶ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۳ ** معتکف**
سلام

1) +

2)مدلتون رو عوض کنید به نظرم بهتره توی سکوت درس خوند

تلاش کنید طلبه باید الگو باشه
پاسخ:
مدلم تغییرنمی کنه اصن!

درست می فرمایید
اشکال نداره اصن امتحان برای خراب کردنه :))) 

والا... 
پاسخ:
بله :))))))
والا
14 روز دیگه چه خبره مگه؟
پاسخ:
بزاریدبرسه....
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۱:۳۴ امیر حسین قاسمی
سلام
با مطاللبی جدید در مورد بهشت هشتم به روزم
 امیدوارم تشریف بیارید و استفاده کنید و نظراتتون رو بیان کنید
التماس دعای فراوان
یا علی
پاسخ:
سلام
بله حتما

یاعلی
۱۷ دی ۹۳ ، ۲۲:۰۳ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
آدم تو شرایط که قرار بگیره تازه میفهمه عجب چیزیه D: :))
منم تنهایی نمیتونم درس بخونم لامپ بستن نمیشه ادم فکرش هزارجا میره!!
یعنی چی ؟ هیچی ننوشتی ؟
یه خاطره ای دارم از این حرفت خیلی با احساسه یعنی خودم خیلی خوشم اومد ازین حرکت  شاید گفتمش اگه خواستی...
پاسخ:
اوهوم:)
نوشتم کوتاه ومختصروخنده دار!
کدوم حرفمم؟
سلام 
برمنکرش لعنت 
والا دختر به این خوبی مگه میشه دستپختش بد باشه عزیزم:)
اره زیاد خلوتی هم برای درس خوندن خوب نیست 
ایشالا قبول میشی بعدم فدای سرت میگذره این روزها هم :)
پاسخ:
سلام
ای بابا شرمندمون کردی خواهربااین همه تعریف!
اره والا فدای سرم:))

۱۸ دی ۹۳ ، ۱۱:۰۸ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
همین که برگتو زود داری اومدی بیرون....
پاسخ:
اهان خب بگو!
۱۸ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۵ میهمان ...
پس شهر دست بچه ها افتاده بوده
ما هم زیاد شهر دستمون بوده
پیش میاد
عوضش ما اصلا بلد نیستیم غذا درست کنیم

ان شاء الله موفق باشید
پاسخ:
منظورازشهرخونه اس دیگه؟!

بریدیادبگیرید،تلف نشید:)

ممنون

میتو!
۱۸ دی ۹۳ ، ۲۳:۰۹ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
دو تا از همکلاسیام نامزد بودن باهم... دختره چاردی بود و در کل دختر خیلی خوبی ام بود... از قضا :))مثل همساده تلفظ کنید D: سر جلسه حالا نمیدونم چی شده بود دختره خیلی ناراحت زد بیرون ، پسره ام بیخیال همه چی پشت سرش رفت بیرون خیلی باحال بود خوشم اومد !
شاید یکم ساده بود ولی من خ خوشم اومد!
پاسخ:
آفرین به حرکت پسره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">