بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۱
دی ۹۳

درسکوتی سردشاهدپرپرشدن جزوه های نخوانده ایم 

ودرسوگشان تاپاسی ازشب بیدارمی مانیم وبرسرمیزنیم؛

باشدکه خداونددرپاس کردن مارایاری فرماید...

ایام غمبارامتحانات تسلیت.....


ققلللا

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۳/۱۰/۱۱
کمی بودن ...

نظرات  (۱۷)

۱۱ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۶ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

اینقدر از عکس های کارگردانی شده خوشم می آید

ان شالله ترم بعد ...
پاسخ:
سلام


ان شاالله.....
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۷:۲۹ احمد داعی
سلا م


ای منتظران گنج نهان می آید
آرامش جان عاشقان می آید
بر بام سحر طلایه داران ظهور
گفتند که صاحب الزمان می آید

*عید امامت و ولایت مولایمان امام زمان(عج) مبارک*


آپم...

شش عاملی که باعث کینه توزی می شود

پاسخ:
سلام
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۴ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
:
(

پاسخ:
:
:
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۹ سید حسین
سلام
وقتی این وضعیت رو دیدم شوکه شدم
باور کنید بنده شخصاً شما رو درک میکنم
چون من هم در این سوگ شریک شما هستم ، باشد که خوشی نصیب ما و همراهان ما شود
یا حق
پاسخ:
سلام 
ممنون ازاینکه منومی فهمید:)
غم آخرتون باشه!
توشادیاتون جبران کنم...
وااسفا:)
لینک شدید
انشاالله موفق میشیم
پاسخ:
ان شالله....امتحان امروزوکه باهزاربدبختی توانستم پاس کنم!

مدفون زیر کتاب به این میگن !!!

کی عکسو گرفته ؟
پاسخ:
عکس خودم نیس که!!!

ازنت گرفتم:)
نگو که داغ دلم تازه شد :(((
پاسخ:
:(((((
۱۲ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۴ حدیث سامی
سلام...
:)
خودتی؟؟؟ عکس!!
وقتی با خودم میگم کاش می شد به گذشته برگشت، سریع بعدش یاد شبای امتحان می افتم و می گم غلط کردم!
پاسخ:
سلام نه به خدا!:))

ولی من بااین شب امتحانی بودنم کمی تاقسمتی حال می کنم!
۱۲ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۹ انسان مجازی
عه مگه شما حوزوی نبودید؟ اون کتابا چیه؟
پاسخ:
بابا خودم نیستم!

حوزه ام جزوه داره خوتازه سخترازدانشگاه....

دانشگاهم ازترمدیگه ان شاالله شروع میشه
سلام زشته ات چیه عزیزم؟

پاسخ:
سلام حوزه الهیات...

دانشگاهم که میخام ترم بعدبرم عکاسی
چون اطلس اناتومی دستته میپرسم برام جالب شد :)
فضولم نیستم خو:)
پاسخ:
عکسه عجب دردسرسازشده !!!

من نیستم:))
غم مخور ایام هجران رو به پایان می رود ...
پاسخ:
به سختی عاقا به پایان می رود!
 سلام
دعوتید به"جدیدترین روش برای توهین به مقدسات !"
یاعلی
ای وای فکر کردم خودتی
خوبه خانوادت  گذشتن بری حوزه.من خیلی دوست داشتم اما مامانم راضی نبود منم بیخیال شدم 
ایشالا که امتحانهاتو خوب پاس میکنی خانومی
پاسخ:
ن بابا من انقدشلخته!
حانوادم ازخداشون بود
میتونم بگم بهترین انتخاب زندگیم بود:)
۱۳ دی ۹۳ ، ۱۴:۴۲ میهمان ...

سلام

بعدها به این ایام غبطه و افسوس میخورید

 

ان شاء الله موفق باشید

پاسخ:
سلام

میدونم:)
۱۳ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۳ حدیث سامی
لبخند تو
چون زورقی طلایی
که بر دریای نیلی گذر می کند
از پیش چشمان خیره من گذشت
و من به یکباره زیبایی تو
و تنهایی خود را
یافتم ..

 بیژن جلالی
پاسخ:
ممنون
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۳ نشریه پلاک
تســـــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــیت
پاسخ:
ممنون ازهمدردیتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">