بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۹
دی ۹۳

من احساس می کنم

که نشسته ام

وزمان رامی نگرم

که می گذرد....

همین

و

همین...


تنلنلنلل

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۹
کمی بودن ...

نظرات  (۱۷)

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۶:۱۲ نازنین حامدی

مدیریت محترم وبلاگ

با سلام و احترام

وب سایت یادداشت های من  با رنگ 5 ،آماده تبادل لینک با وب سایت شما می باشد.

در صورت تمایل می توانید لینک وب سایت ما، به آدرس http://webim.ir/  را در وبلاگ خود با نام طراحی سایت درج

نموده و از طریق همین ایمیل اعلام فرمایید تا لینک شما در بخش دوستان وب سایت یادداشت های من درج گردد.

با تشکر

مدیریت وب سایت

نازنین حامدی

۰۹ دی ۹۳ ، ۱۶:۳۳ انسان مجازی
و میگذرد :(
پاسخ:
:(
سلام
جالبه ندانسته
پستتون باعنوان پست جدید من چ ارتباطی دارن!
چ خوب که وبلاگ شما روپیدا کردم
ممنون از حضورتون
مایل به تبادل لینک بودید به بنده اطلاع بدید
یاعلی
پاسخ:
سلام جالبه!
مچکرم ازلطفتون
ممنون ازحضورشما!
مایلم!!
علی یارتون....
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۶ فرهاد بابایی

از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران

رفتم از کوی تو لیکن عقب سرنگران

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی

تو بمان و دگران وای به حال دگران

رفته چون مه به محاقم که نشانم ندهند

هر چه آفاق بجویند کران تا به کران

میروم تا که به صاحبنظری بازرسم

محرم ما نبود دیده کوته نظران

دل چون آینه اهل صفا می شکنند

که ز خود بی خبرند این ز خدا بیخبران

دل من دار که در زلف شکن در شکنت

یادگاریست ز سر حلقه شوریده سران

گل این باغ بجز حسرت و داغم نفزود

لاله رویا تو ببخشای به خونین جگران

ره بیداد گران بخت من آموخت ترا

ورنه دانم تو کجا و ره بیداد گران

سهل باشد همه بگذاشتن و بگذشتن

کاین بود عاقبت کار جهان گذران

شهریارا غم آوارگی و دربدری

شورها در دلم انگیخته چون نوسفران...........

سلام.خیلی سیاهه.خیلی...مطالب سفیدم بذار.گرچه خودم بدترما.اما شما هنوز جوونید.دلم میگیره...جوونی کنید.

پاسخ:
سلام ....من کلاشخصیتم اینجوریه که یه مدت سرکیفم!یه مدت توخودم وغمگین....:(

اختیارداریدشماهنوزجوونید.....
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
یاد این افتادم

نترسم که با دیگری خو کنی
تو با من چه کردی که با اون کنی....
پاسخ:
به به....
خدایا مرا ببخش به خاطر تمام لحظاتی که به یاد خودت نبودم ...
تقریبا تمام عمرم ..
پاسخ:
ببخش.....
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۳ سید حسین
سلام
اکثر اوقات این حس رو دارم ،
خیلی خسته کنندست
پاسخ:
سلام 
اره خیییلی.....
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۷ ashke parastooo
اقا جان
می ترسم روزی که بیایی
قلبم به احترامت بایستد
I am afraid that one day come
...Ahtramt my heart stops

پاسخ:
اقاجان ماجمعه رابه عشق شماتعطیل کرده ایم......
این شعر خیلی دوست دارم همیشه با خودم تکرارش میکنم 
وای به حال دگران 
پاسخ:
وااااای:)
فرسنگها سنگ را به شوق زیارت حرمت،

با بادها می‏دوم و با رودها آواز می‏خوانم؛

شاید در پای تو کبوترانه بمیرم

شهادت امام حسن عسگری بر امام عصر و شیعیان امتش تسلیت باد
پاسخ:
تسلیت.....
معنی آن طناب دار که از گردن "مادر" آویزان شده و بر گردن جنین افتاده را نمی فهمم !
پاسخ:
منم دقیق نمیدونم ......بیشترشعرعکسودوس داشتم

ممنون ازدقتتون...
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۹:۴۸ از تبار باران
++
پاسخ:
+

قابل توجه اون دوست عزیزی که راجع به معنی عکس سوال کرده بود باید بگم که مربوط به ترانه ی ستمگر محسن چاوشی هست با مضمون زیر که شعرشم از استاد شهریاره و داره به طرفش میگه که با نقض عهدت،عشقو در نطفه کُشتی.برداشت دیگر از معنی شعر با شما!

برو ای یار که ترک تو ستمگر کردم
حیف از آن عمر که در پای تو من سرکردم
عهد و پیمان تو با ما و وفا با دگران
ساده دل من که قسم های تو باور کردم
به خدا کافر اگر بود به رحم آمده بود
زآن همه ناله که من پیش تو کافر کردم
تو شدی همسر اغیار و من از یار و دیار
گشتم آواره و ترک سر و همسر کردم

از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران
رفتم از کوی تو لیکن عقب سرنگران
ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی
تو بمان و دگران وای به حال دگران

برو ای یار که ترک تو ستمگر کردم
حیف از آن عمر که در پای تو من سرکردم
عهد و پیمان تو با ما و وفا با دگران
ساده دل من که قسم های تو باور کردم
به خدا کافر اگر بود به رحم آمده بود
زآن همه ناله که من پیش تو کافر کردم
در غمت داغ پدر دیدم و چون در یتیم
اشک ریزان هوس دامن مادر کردم
از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران
رفتم از کوی تو لیکن عقب سرنگران
ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی
تو بمان و دگران وای به حال دگران

پاسخ:
مچکرم ازلطفتون
آقای فرهاد!


۱۰ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۸ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

چقدر تلخ..
پاسخ:
سلام
.....
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۴ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
الهی درست بشه
۱۳ دی ۹۳ ، ۱۴:۴۴ میهمان ...
باید حرکت کرد ...
پاسخ:
خب یک محرک نیازدارد!
ممنونم سایتتون عالیه مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">