بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۵
آذر ۹۳

خدایا....

نمیدانم،

باهمه این قدرمهربانی،

یافقط بامن!؟


علی اکبربقایی


موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۵
کمی بودن ...

نظرات  (۱۵)

خدایا
خدایی خیلی خدایی
پاسخ:
خب معلومه خداخیلی خداست!!:))
پَ نَ پَ ، فقط تو خوبی :))
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام
خدا با کسای که ته دلشون پاکه خوبه ،
اونای که خیلی مشکل دارن باهاشون بد نیست ولی به حال خودشون ولشون کرده
خدا یار و یاورت
پاسخ:
:)

سلام ینی هرکی مشکل داره خداتوجهی بهش نداره؟؟
مهربانیش به قدر ظرف ماست
هرچه ظرف بزرگتر ، مهربانی بیشتر 
پاسخ:
احسنت...
۲۵ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۶ حدیث سامی
سلام...
:)
خــــــــــــــــــیلی قشنگ بود...
حس فوق العاده ای  بهم داد...
پاسخ:
سلام
ممنون ازحضورتون...
اصلاً من که موندم تو کف مهربونی خدا...
پاسخ:
:))
فکر می کنم با همه....
پاسخ:
100%
سلام
منظورم از اونای که مشکل دارند ، یعنی آدمای که خیلی گناه میکنند و از خدا بدور هستند و توجهی به باری تعالی ندارند .
و اگر نه خدا حلّال مشکلاته
پاسخ:
سلام

خی ازونظرکه بعله!
میان آن همه الف و ب مشق عشق دبستان...
آنچه در زندگی واقعیت داشت خط فاصله بود...
پاسخ:
امان ازاین فاصله ها.....

خدایا...

عجب بخشنده ای هستی!

آنوقتی که در دنیایی زندگی می کنم پر از منت،

ذره ای به رخم نمی کشی بخشندگیت را

و من چه زود فراموشت می کنم...




پاسخ:
ممنون.
۲۶ آذر ۹۳ ، ۰۸:۳۴ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
من با سید حسین مخالفم البته با قسمت دوم حرفش، اگه اونایی که مشکل دارن خدا به حال خودشون رهاشون کرده ، کل اهل بیت و 12 امام و 124000 پیامبر زندگیشون سخت بود و پر از مشکلات و امتحان های سخت !
الان نتان یاهو جزو مرفه ترین آدم هاس (در صورتی که جزو پست ترین آدم هاست...)
اگه طرف مومن و مسلمون باشه اگه هم سختی میبینه باعث رشدش میشه و ازون طرف کافر و ستمگر خوش هاش برای فرو رفتن تو گناهاشه چون چشم وگوش و دلش مهر خورده
پاسخ:
منم اول مخالف بودم امامنظورشون چیزدیگه ای بود!
۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۱:۲۱ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن

شهدا را یاد کنید با ذکر صلوات

قرار اینترنتی وبلاگ نویسان جهت
دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی
جهت حضور و ثبت نام مراجعه کنید به وبلاگ فانوس جزیره

لطفا رسانه باشید

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
علیکم السلام...
۲۶ آذر ۹۳ ، ۲۳:۳۴ انسان مجازی
ب نام خداوند بخشنده و مهربان

محبت خدا غیر قابل وصفه
خدایا عاشقتم 
جمله زیبایی بود مرسی خانومی
راستی سلام:)
پاسخ:
سلااام چه عجب!

:)
محبتهایت را شکر
 خوب معلومه فقط با من ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">