بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۷
آبان ۹۳

آنان که دربرابرعظمت خدارکوع وسجودنکنند...

دربرابربندگانی مانندخداحقیرانه 

به خاک خواهندافتاد...


عکس نوشت


عنغغاعنان

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۷
کمی بودن ...

نظرات  (۹)

۲۷ آبان ۹۳ ، ۲۰:۳۶ مارال رئیسی
سلام.وب خوبی دارید
به روز کردم
خوشحال میشم به منم سر بزنید و نظر بدید
با تبادل لینک هم موافقم با تشکر
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۰ آشنای غریب
++
بله.همیشه هیئت...تا چه هیئتی!...راستی.البته اینی که میگم خطاب به دوست محترم یا محترمه ای هست که این جُملکس یا عکسنوشته رو تهیه کرده.هیئت به معنی شرکت در مراسم عزاداری یا مولودی یا مشابه،بصورت هیئت نوشته میشه نه هیات.هیات به معنی مجموعه ی اعضای تصمیم گیرنده ی یک شرکت یا سازمانه مثل هیات مدیره ی شرکت...
پاسخ:
آهان......

ممنون
+++
عکس خیلی جالبه
پاسخ:
ممنون
۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۸:۴۵ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
خوبه
احسنت!
صلوات!
۳۰ آبان ۹۳ ، ۰۰:۳۹ ... حسینی ...

سقوط
سرنوشت دل دادن
به هر جاذبه ای
غیر از خداست...

یا حضرت روزهای غروب جمعه :

دلم از هزار راه ِ رفته، بی تو باز گشته است…
ایوب هم اگر بود، چشم می بست از انتظار آمدنت …
۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۰:۲۶ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

اصلا اصل هیئت همینه!!
پاسخ:
سلام بله...
مثل همیشه عالی بود 
خیلی دلم براتون تنگ شده بود 
پاسخ:
ممنون

من نیز.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">