بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۲
آبان ۹۳

امروزبعدازنمازبه خداگفتم:خداجون دلم میخادبرات شعربخونم!

نه که من خیلی باخدارفیقم (تف به ریا)خیلی راحت باهاش حرف می زنم

هیچی دیگه رفتم هشت کتاب سهراب سپهری رو برداشتم

نشستم سرسجاده کتاب که بازکردم شعرصدای پای آب(اهل کاشانم)

اومد. گفتم به به ببین خداچه شعری میخام برات بخونم!!!

کلاباشعرای سهراب خیلی حال می کنم ....

این قسمتش خیلی قشنگ بودبرام:

پرده رابرداریم

بگذاریم که احساس هوایی بخورد.

بگذاریم بلوغ،زیرهربوته که می خواهدبیتوته کند.

بگذاریم غریزه پی بازی برود.

کفش  هارابکندوبه دنبال فصول ازسرگلهابپرد.

بگذاریم که تنهایی اوازبخواند.

چیزبنویسد.

به خیابان برود.

اینجاشم خیلی خوب بود:

ریگی ازروی زمین برداریم

وزن بودن رااحساس کنیم


واقعاحرفای دل منومی زنه اقای سهراب!


ازدوستانی که برای اسم وبم فکرکردن مچکرم،

اینم ازگزینه های روی میز:

نستعلیق عشق

ترنم باران

لبخندخدا

رویای خیس

انارآبی

روزهای بارانی دلم

من ومن هایم

شیدایی شیدا

شیدای ساده

سومیا

هوای آهو

کبوترحرم


همشونم قشنگه خیلی کارسختیه انتخاب کردن یکیشون!

فعلامنتظرچندتاازدوستان دیگه ام هستم

بعدش ببینم چی میشه.

اسم وب منم چه دردسری شده ها!!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۲
کمی بودن ...

نظرات  (۸)

السلام علیک یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها
سلام
یه چیز اونم اینکه اسم وبلاگ مهمه که قشنگ باشه ولی مهم تر اینه که آدم خودش انتخاب کنه
 نه بین گزینه های ارسالی بلکه بین گزینه های ...
حلال کنید
یافاطمه سلام الله علیها
صلوات بباتوجه
پاسخ:
سلام 

همه اینهایی که گفتیددرست!

ولی اینجوری به دلم میشینه!
۲۲ آبان ۹۳ ، ۱۷:۲۱ ... حسینی ...

اگر مشکلات شما در زندگی به بزرگی یک کشتی است؛

فراموش نکنید که نعمت هایتان به وسعت یک اقیانوس است

خوشبختی از آن کسی است

که در فضای "شکرگزاری" زندگی کند

چه دنیا به کامش باشد و چه نباشد

چه آن زمان که می دود و نمیرسد

و چه آن زمان که گامی برنداشته،خود را در مقصد می بیند.

چرا که خوشبختی چیزی جز آرامش نیست


خدایا متشکرم...

سلام آجی
نستعلیق عشق به نظرم قشنگ تره
(هرچی باشه گزینه ی پیشنهادی خودمه :))
این شعر سهراب رو هم خیلی دوست دارم:

زندگی خالی نیست / مهربانی هست / سیب هست / ایمان هست

آری تا شقایق هست زندگی باید کرد...
سلام با دوستمون (یک نوکر)موافق نیستم.
..
من اینجور موقع ها وقتی نمیدونم چه اسمی رو برای یک پست یا هرچیز دیگه انتخاب کنم، خیلی صادقانه همون حسی رو که دارم به عنوان اسم یا عنوان میگذارم، مثلا: "عنوان ندارد" یا "این عنوان هِی عوض میشود" و...
تجربه هم نشون داده مخاطب ازین صداقت استقبال میکنه، بنظر من شما هم رو این فکر کنید:  به عنوان نمونه "فعلا بی اسم" یا "اینجا اسم ندارد" یاهرچیز صادقانه دیگه.
یاحق

پاسخ:
سلام
ممنون برای حضورتون
خیلی خوبه خدا خیلی از این ابتکارا خوشش میاد منم گاهی تست می‌کنم. حس می‌کنم اون لحظه بهم لبخند میزنه :)
پاسخ:
منم حسش کردم:)
بنظرم با خدا رفیق باشی بهتره ها بعضی چیزا ریاش خوب هست !

پاسخ:
اره والا:)
۲۵ آبان ۹۳ ، ۲۲:۳۵ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
چرا من نظر ندادم؟؟!؟!؟؟!!!!
سلام منم شعرهای سهراب خیلی دوست دارم چند وقت داشتم حفظش میکردم اما امان از بی وقتی امان از تنبلی
شعرهاش انگار وصف حال همه هست 
پاسخ:
امان ازچیزهایی که گفتی!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">