بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۸
آبان ۹۳

من خوددلم ازمهرتولرزید،وگرنه

تیرم به خطامی رودامابه هدرنه!

دلخون شده ی وصلم ولب های توسرخ است

سرخ است ولی سرخ ترازخون جگر،نه

باهرکه توانسته کنارآمده دنیا

بااهل هنر؟آری!بااهل نظر؟نه!

بدخلقم وبدعهدم،زبانبازم ومغرور

پشت سرمن حرف زیاداست!مگرنه؟

یک باربه من قرعه ی عاشق شدن افتاد

یک باردگر،باردگر،باردگر.....نه!


فاضل نظری


8528

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۸
کمی بودن ...

نظرات  (۸)

:((
پاسخ:
...
۱۹ آبان ۹۳ ، ۰۵:۵۶ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

من دو لقب به آقای فاضل نظری ندادم
1- حافظ معاصر
2- فاضلِ جان
پاسخ:
سلام به نظرم فاضله جان خوبه

گر قلب تو لرزید،دل من ز پَر افتاد

تیری که زدی،بر دل خونین جگر افتاد

وصلی که در آن ناحیه از منطق ما بود

با عمق نگاه تو ز بال و پرم افتاد

با هر که توانسته کنار آمده دنیا

نوبت که به ما شد به سره،ناسره افتاد

پشت سر تو حرف زیاد نیست؛من هستم

صد بار به من قرعه ی بی همسفر افتاد

پاسخ:
این شعر خیلی به دلم نشست
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۶ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
خیلی ازین تیکه ِش  خوشم اومد تیرم به خطامی رودامابه هدرنه!
پاسخ:
خىاروشکر
۲۲ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۹ محمد شورگشتی
این تیکه ای که دوستمون خوشش اومده برا من سؤاله:
به نظر شما تیری که به خطا رفته، به هدر نرفته؟؟!!
منم که اینجاشو لااقل قبول ندارم!
پاسخ:
چی بگم ولا!
۲۵ آبان ۹۳ ، ۲۰:۳۶ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
خب تیرش به خطا رفته یعنی اون چیزی رو که میخواسته نزده ولی یه چیز دیگه رو در عوضش زده ، این یه معنی
معنی دومم اینه
برا دوس داشتن تو شانسمو امتحان میکنم شاید قبولم نکنی اما من امتحانمو میکنم (شاید به خطا بره ولی به هدر نرفته !)
پاسخ:
اینم حرفیه!
شعر زیبایی بود 
معلومه خیلی به ادبیات علاقه داری
پاسخ:
خییلی
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۹:۵۹ سوره کوثر
سعدیا گفتی که مهرش می روذ از دل ولی 
مهر رفت و ماه آبان نیز آرامم نکرد ...
پاسخ:
به به

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">