بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۷
شهریور ۹۳

 عبادت،گمنام ترین انسان زمینی را 


مشهورترین انسان اسمانی می کند.


فافغع67

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۷
کمی بودن ...

نظرات  (۸)

به وبلاگ ما سری بزنید ما همیشه به روزیم اگه میشه لینک کنید.

 

                              ورود به وبلاگ
زیبا بود میخواستم یه چیزی بهش اضافه کنم پشیمون شدم
التماس دعا 

پاسخ:
حالااضافه می کردی!

محتاج دعا مناخانوم
زیبا بود ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم....
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۰۶ سجاد آقاملائى
التماس دعا
اوهوم...
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۱۸ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

"باشد تا رستگار شویم"
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۱۸ محمد شورگشتی
سلام و خدا قوت!
لینک شدین
پاسخ:
سلام ممنونم
سلام 

پست قشنگی بود به عنوان پیوند روزانه تو وبلاگم قرارش دادم [چشمک]

والا... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">