بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۲
مرداد ۹۳

i

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۲
کمی بودن ...

نظرات  (۹)

درسته هااااااااااااااااااااا ...


پاسخ:
بله درسته
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۲ محمد عباسی

سلام دوست عزیم

من به وبت سر زدم و واقعا تبریک می گم از این همه سلیقه ای که به خرج دادی. دوست دارم از این سلیقه ات استفاده کنی و به وب منم سر بزنی ، نظرتو درباره اش بهم بدی و لایک هم بزنی،باعث افتخارم هست که به پیشنهادادت جامه عمل بپوشانم آدرس وبلاگم  هست خوشحال میشم سر بزنی و اگه موردپسند  بود ما رو هم در وبلاگ زیبایت لینک کنی

۱۲ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۷ هـوای سپید
جمله ای بس زیبا و واقع بینانه بود
پاسخ:
ممنون
خجالت نمیکشه !  طرف به یه خانمی میگه چرا تو این وضع جامعه چادر میپوشی... نمی ترسی؟ !...
انگار نه انگار مملکت جمهوری اسلامیه !!..................................
باید بترسیم، وقتی چادر میپوشیم ؟؟؟!!؟( البته من که نمیتونم چادر بپوشم!)
والا...
پاسخ:
مچکرم
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۵ مهدی قاسمی راد
سلام موافقم
جمله قشنگیه
پاسخ:
سلام ممنون
سلام جمله قشنگی بود باهات بدجور موافقم 
پاسخ:
مرسی
+++
پاسخ:
+++++++++++++++++
اوهوم موافقم ! :(
پاسخ:
ممنون
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۴ محسن حسین نیا
سلام
وب زیبای شما لینک شد.
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">