بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۹
مرداد ۹۳

ماهیمون هی می خواست یه چیزی بگه تادهنشووامی کردآب تودهنش می رفت نمی تونست بگه،
دست کردم توآکواریوم درش آوردم،شروع کردازخوشحالی بالاوپایین پریدن،دلم نیومددوباره بندازمش اون تو......
اون قدربالاوپایین پریدکه خسته شدوخوابید....دیدم بهترین فرصته بندازمش توآب ولی چندساعته بیدارنشده،
یعنی چون وقتی که بیدارشده قهرکرده قتی فهمیده انداختمش توآب ......
این رفتاربعضی آدمهاست که کنارمون اند...دوسشون داریم....دوسمون دارن....ولی مارونمی فهمن فقط تودنیای

خودشون دارن بهترین رفتارروبامامی کنن......

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۹
کمی بودن ...

نظرات  (۱)

۰۹ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۲ سیدعلی میرسعیدی
زیباست
قلم خودتونه؟
لینکتون کردم
یا مولا علی،مدد
پاسخ:
مچکرم ولی هیچکدوم ازچیزایی که می نویسم قلم من نیست!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">