بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۴
مرداد ۹۳

یادگرفته ام که چگونه بی صدابگریم......یادگرته ام که هق هق گریه هایم رابابالشم بی صداکنم.

تونگرانم نشو!همه چیزرایادگرفته ام....!

یادگرفته ام چگونه باتوباشم بی آنکه توباشی!یادگرفته ام نفس بکشم بدون توویادتو!یادگرفته ام که چگونه نبودنت رابارویای 

باتوبودن وجای خالی ات راباخاطرات باتوبودن پرکنم!تونگرانم شو!همه چیزرایادگرفته ام!یادگرفته ام که بی توبخندم....یادگرفنه 

ام بی توگریه کنم وبدون شانه هایت!یادگرفته ام که دیگرعاشق نشوم به غیرتو!یادگرفته ام که دیگربه کسی دل نبندم

ومهمترازهمه یادگرفتم که بایادت زنده باشم وزندگی کنم!

اماهنوزیک چیزهست که هنوزیادنگرفته ام که چگونه برای همیشه خاطراتت راازصفحه دلم پاک کنم!...

      تنها
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۴
کمی بودن ...

نظرات  (۲)

۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۵ فرهاد بابایی
توی این زمونه باید زیر بارون گریه کنیم تا کسی نفهمه...حتی اگه ببینه!
پاسخ:
..........
وقتی رفت نرو دنبالش
چون اگه برگرده پیشت
راه رفتنو بلده و باز میره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">